Runner rst 2007 50cc naar 2t 180cc.

jims-rst

New Member
Zoals de titel zegt, ik heb een Runner rst uit 2007 gewoon 50cc. Met het vorige model Runner en Zips worden veel ombouws gedaan van 50 naar 180cc. Is dit ook mogelijk met het nieuwe type runner?
 
Advertisement - register to remove this

Wat heeft die link te maken met mijn vraag? Het wordt gewoon netjes bij de rdw naar motor omgekeurd. En daarnaast gaat het daar om een Dna, mijn vraag is over een Runner rst uit 2007.
 
Wat heeft die link te maken met mijn vraag? Het wordt gewoon netjes bij de rdw naar motor omgekeurd. En daarnaast gaat het daar om een Dna, mijn vraag is over een Runner rst uit 2007.
Oh, ik begreep het opvoeren van een brommer. Over keuren staat niets in je openingspost.
Succes.
 
Dat omkeuren wat jij wilt kan erg duur worden. De runner rst is volgens mij alleen met een 4t blok uitgevoerd met een 200cc cilinder.
Het frame heeft dus geen type goedkeuring voor een 180cc 2t blok. Als ze hierover vallen bij het rdw kan je doorgestuurd worden naar het rdw in Lelystad waar ze je scooter/motor gaan testen op verschillende punten. Kosten kunnen oplopen tot 700 euro.
 
Back
Top