runner radiateur kan die op een aerox blok?

olaf035

Well-Known Member
Ik heb een street magic met een polini evo 2 aerox blok en mijn radiateur is lek. Zou ik een piaggo radiateur er op kunnen zetten? Want hij is een stuk kleiner dan die van een aerox, maakt dat uit? graag advies hier over!!

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

ja dit kan prima..
tussen de verschillende radjes is vaak alleen de grootte van het radje zelf of de dikte van het nippel anders.. maar dit is simpel op te lossen
 
ophangpunten verschillen ook.. je kan alle rads gebruiken, alleen zal je wel zelf een ophanging moeten maken.
 
die ophanging komt wel goed! maar als de maar genoeg koeld! dan vind ik het best!

het maakt dus allemala nie uit?

bedankt!!
 
Voor wat wil je het gaan gebruiken?
voor opstraat zou ik namelijk opletten met een runner radje, is erg klein en de evo2 is toch een hoogtourige cilinder.
 
Voor wat wil je het gaan gebruiken?
voor opstraat zou ik namelijk opletten met een runner radje, is erg klein en de evo2 is toch een hoogtourige cilinder.


Ik rij er mee op straat. het is gewoon me straat scooter! ik rij nu met een lekkenn radiateur elke keer bij vullen! en ik heb die piaggo radiateur liggen!
Maar zo klein radiateurtje kan toch ook een snel runner blok koelen?
dan moet aerox blok ook wel lukken lijkt mij??
 
koelt perfect hoor ik rij er ook mee, enige nadeel is dat de nippels richting de waterpomp dus de grote slangen dunner zijn op de radiateur zelf, moet je dus even aanpassen
 
Back
Top