Runner purejet 70cc

Zahin_010

New Member
Ik heb net m’n eerste scooter gekocht. Een Gilera Runner purejet 70cc uit 2000. Nu wil ik er de eerste 2 maanden begrensd mee rijden om te kijken hoevaak ik in aanraking kom met de politie. Weet iemand hoe ik hem terug kan zetten naar ong 50km/h zonder heel me blok kapot te maken? Heb er zelf weinig verstand van.
 
Advertisement - register to remove this

Door de prop in de uitlaat kan de scooter minder toeren maken en met de varioring kan je de topsnelheid precies afstellen. Als je minder topsnelheid wil gaat de scooter ook minder hard optrekken. Prop en varioring is de enige manier waarop je op een fatsoenlijke manier de topsnelheid omlaag kan brengen bij jouw scooter( als je niks aan de ecu aan wil/kunt passen)
Isgoed thanks, welke prop en vario ring zou ik dan moeten bestellen? Zie veel verschillende op internet.
 
Wat je hier wilt, gaat heel veel moeite en geld kosten. Die 2t injectie moet custom opgebouwd zijn om 70 te zijn. Dusss beter koop je een std scooter als je begrensd wil rijden. En als je toxh gaat wagen aan begrenzen/ombouwen, de onderdelen voor een purejet zijn vrij zeldzaam geworden, maar het is niet onmogelijk.
 
Wat je hier wilt, gaat heel veel moeite en geld kosten. Die 2t injectie moet custom opgebouwd zijn om 70 te zijn. Dusss beter koop je een std scooter als je begrensd wil rijden. En als je toxh gaat wagen aan begrenzen/ombouwen, de onderdelen voor een purejet zijn vrij zeldzaam geworden, maar het is niet onmogelijk.
Kan ook zijn dat ie een RST bedoeld he, staat op een kappensetje hier op zolder ook toevallig. Maar inderdaad beginnen met een injectie zou ik ook niet doen
 
Back
Top