Ayrton013

Well-Known Member
Dames en heren, koeken en peren

daar ben ik weet want ik heb een probleempje
ik had vorige x al een post erin gezet over mijn runner maar hij deed t in iedegeval weer na 800 euro aan nieuwe onderdelen ( ja i know )

maar goed ik lekker rijden helemaal blij
Ben ik weze chille met een paar vrienden op het industrieterrein en opeens wnr ik mn gas open wou trekken stotterde hij in het begin maar na de 60 was t voorbij

die zelfde dag moest ik mn vriendin ergens afzetten dus ik de scooter buiten depoort geduwd en ja hoor ik start hem hij liep maar wnr ik gas wou geven maakte hij een lawaai alsof ie te hoog in zn toeren was, ik blijven gassen natuurlijk fucking dom
Stopt ie er mee deed ie niks meer

dus wie kan mij helpen

af en toe start ie wel maar na 2 seconden valt ie toch weer uit

Misschien cabratuer kapoet of membraam die kapoet is idk al schiet je me dood

wat mij wel opvoel ik haalde de benzine slang van de cabratuer af en ik kickte een keer maar er kwam geen straaltje of iets uit

wel als ik de slang richting de grond deed zonder te kicken kwam alles er gemakkelijk uitlopen

dus wat denken jullie laat t me weten aub
 
Advertisement - register to remove this

Klinkt alsof je vacuüm niet goed is.

Haal de vacuüm slang eraf en de benzineslang. Zuig nu aan de vacuüm slang. (Pas op, benzine brand op je lippen)

Er zou nu een straal benzine uit moeten komen. Test dat eerst maar eens.

Welke hitte graad bougie gebruik je momenteel?



"wat mij wel opvoel ik haalde de benzine slang van de cabratuer af en ik kickte een keer maar er kwam geen straaltje of iets uit"

Is normaal. Je moet aan de vacuüm slang zuigen. Is een eenrichting systeem. Zou ook niet goed zijn als er wel een straaltje uit kwam.
 
Als je kickt en er komt geen benzine vanuit je vacuumkraan naar de carburateur kunnen er een aantal zaken aan de hand zijn:

-Je motorblok bouwt door welke reden dan ook onvoldoende onderdruk op.
-Je vacuumkraantje is defect.
-je benzine filtertje van het vacuumkraantje of een extern filtertje is verstopt.

Dus de raad van Manu even opvolgen, even zuigen aan de vacuumslang als er geen benzine uit de slang komt richting carburateur dan filterje nakijken, is dit schoon, nieuwe vacuumkraan kopen.

Komt er wel benzine uit de slang richting carburateur, onderzoeken wat de reden is van onvoldoende onderdruk van het blok.
 
Back
Top