Runner Geratel uit Carter

G-Ilera

Well-Known Member
Ik heb mijn vraag vaker vertelt,,,,maar kom er steeds niet uit:(

Precies bij de 60 begint mijn scooter Enorm te ratelen,,

Op mijn standaart hoor je het HEEEEEEEEEEL licht,,

het komt uit de kant van me vario,,,

Maar nu lees ik ergens op een andere site,

- ofwel heb je je krukas naar de wrat geholpen, dit zal je herkennen aan het feit dat hij erg begint te trillen wanneer je traag rijdt!.

Dit heb ik ook,,maar is egt alleen bij de 10 km uur ofzo,,

IK heb egt hulp nodig met dit probleem kom er echt niet uit,,

rolletjes vervangen dus dit kan het ook niet zijn:(
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

haal je cil er eens af en kijk en op je speling hebt tussen je krukas wangen dus of je het zuiger asje naar links of rechts kunt bewegen is dit het geval dan zal je krukas wel dat geratel maken en zul je een nieuwe krukas moeten nemen.
 
Als het een fluitend geluis is kan het je lager zijn in je catercap voor je vertanding die zou je kunnen vervangen of even invetten bij mij was het toen verholpen.

En als je scooter trilt bij een lage snelheid kan dat ook betekenen dat je koppelingshuis krom is of je koppeling erg slipt dan zou je even je koppeling na moeten kijken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
 
Eeey,

Mischien is het wel gewoon je startmotor ?? Die los zit want ik had dat ook, en ik hoorde dat alleen als ik vol gas gaf . ( Denk het niet hoor, Maar je weet maar nooit )

Suc6 (Y)

En Anders idd ff je krukas bekijken:)

Suc6 (Y)

Oiii Sander
 
ja dan is het wss die lager in je caterkap.
Die is voor je vertanding id het veel voorkomende probleem bij runners.
Koop gwn ff zo'n nieuwe lager of vet het even goed in maar btr gwn een nieuwe lager.
 
Dus mijn probleem is:

geratel bij de vanaf 60km enkelt als ik gas geef gas los hoor ik niks,

EDRUNNER komt het beetje in de buurt met de problemen,,,

en kan je eventueel meer info geven..BVD
 
Als ik jou was zou ik eerst gaan kijken voordat je jezelf voor de 4e keer herhaalt. Het zou idd kunnen zijn dat je lagers het begeven hebben. En het probleem is duidelijk maar voor de oplossing is het moeilijk te zeggen want wij zitten hier en kunnen niet bij je scooter kijken. Ik zou als ik jou was even bij de plaatselijke dealer langsgaan.
 
Back
Top