runner doet vaag

tupac_shakur121

tha P*I*M*P*
ey ik had gister na een tijdje stil staan me runner weer eens tevoor schijn gehaalt. en hij reed echt nog als nieuw, na 10 minute rijden ff bezine getankt en na het tanke doet die heeel raar. hij start wel, blijf ff stationair lopen en zodra je gas wil geven gaat die stotteren en inhouden. wat zou dit kunnen zijn?
gaat trouwens om een runner sp pro volledig standaart met 5000kmter op de teller
 
Advertisement - register to remove this

blijft shoke aanstaan? of de bougie is gewoon op (vettig), schoonmaken helpt niet echt, haal gewoon even een nieuwe, en hopelijk loopt hij dan weer als een zonnetje!
 
Cobus said:
blijft shoke aanstaan? of de bougie is gewoon op (vettig), schoonmaken helpt niet echt, haal gewoon even een nieuwe, en hopelijk loopt hij dan weer als een zonnetje!



is automatische shoke, hoe moet ik dat gaan checke?
en bougie is vrijwel nieuw, heb ook een andere geprobeert werkt niet.
wat ik allemaal al geprobeert heb:
bougie vervangen
bougie kabel vervangen
spruitstuk vervangen
carb schoon gemaakt.

en het maakt nog nix uit allemaal.
 
PTT NRG said:
Niet perongeluk de verkeerde brandstof er in gegooid?

hier begin ik naderhand ook aan tedenken, naar mijn idee heb ik echt 95 getankt maar ik ga nu ff de cdi unit proberen en als dat niet werkt probeer ik nieuwe benzine.

Zit er geen vuil in je tank ? omdat het was na het tanken dan heeft die het vuil maar los gegooid zeg maar

nee zit geen vuil in de tank ik had hem helemaal school gemaakt voordat die ff stil stond en sinds dien niet meer getankt.

ik ga ff proberen hou jullie op de hoogte
 
Back
Top