Runner Achterveer?

Boyd

Well-Known Member
Hi peoples, als ik met mijn runner over een hoge of korte hobbel ga vol ik ipv VEEEERR (zoals bij een kleine hobbel) VEEERR...BOING. Nou heb ik van heleboel mensen al gehoord dat die standaart veer van een runner niet relaxed is dus vroeg ik me af, wat moet ik dan wel hebben.Dus:

WAT IS EEN MOOIE EN GOEDE VEER VOOR EEN RUNNER?

En waar koop ik dit ding?

Ik heb zelf al ff rondgekeken en heb veel veren gevonden, ik weet alleen niet of ze goed zijn. Ik wil er niet zo onwijs veel geld voor kwijt zijn veel meer dan 300 piek wil ik er niet aan uit geven.

dus roept u maar, wat is goed?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een sebac gasveer,ik vind hem heel goed,en niet te duur.
Hij koste 200 ballen

piggy-barrel2.jpg
 
Originally posted by Ronnie Runner:
Ja ik heb ook met dat standaard klote ding gereden.
Dit rijdt veel strakker,en klapt niet zo snel in maar veert echt beter.

Pff toch moeilijk uitleggen zo
biggrin.gif

Idd moeilijk uit te leggen, maar mooi dat dat ding zo relaxed is, ga maar eens op zoek naar zoon veer. zijn er nog andere mensen met goeiuh veren?
 
Sebac levert ook gewonere veren, deze kosten fl. 130-150,=... Hebben dezelfde kleuren als Malossi, kwaliteitverschil is er natuurlijk wel...

Heb zelf ooit een Malossi RS3 gehad, was veel beter dan origineel... Vaak zijn de veren die jij zoekt gasveren (gasondersteunde uitgaande slag), rijdt vrijwel altijd beter...

Paioli HAT is zeker goed... (Malossi/Top Performances is ook Paioli, als je het nog niet wist)...

Greetz.
 
Back
Top