This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Runner 70cc terugvoeren

K-0181

New Member
Hello me naam is keano en heb hulp nodig met het eraf halen van een wok heb een wok gekregen op me runner en wil er graag weer op rijden maar zou niet moeten weten waar ik moet beginnen om hem langzamer te laten gaan als je hier ervaring mee heb stuur graag een berichtje
 

Attachments

  • IMG_3284.png
    1,009.8 KB · Views: 17
misschien zijn de trekveren te ligt . sproeier te groot.
Maak eens een filmpje , en laat zien wat er gebeurt ..
Glazen bol werkt niet altijd.
Me scooter wil niet starten nadat ik de koeling heb aangesloten de koeling zit goed alles zit erop zit bezine in hij wil wel starten maar wil niet lopen
 
Me scooter wil niet starten nadat ik de koeling heb aangesloten de koeling zit goed alles zit erop zit bezine in hij wil wel starten maar wil niet lopen
Koppakking waarschijnlijk niet goed gemonteerd of lek. Dus nu zijn je carter en cilinder en uitlaat volgelopen met kvs gok ik
 
Heb ooit een WOK gehad op Runner RST, die reed 83 netto. Het was 50 cc, dus niet eens een 70cc. Ik heb de originele uitlaat terug gezet. Die zat helemaal vol kool gelukkig, toen reed die 47km/u. Als je een begrensde sito plus op een 70cc zet dan gaat hij nog te snel. Hij moet denk ik echt 50cc, + Vario Ring + Begrendse uitaat.
 
Zou er zsm echte koelvloeistof ingooien (kost geen drol bij de Action), anders is staks alles verroest.
Er zit nu ook normale kvs in maar ik snap niet als me scooter een tijdje stil staat dus een dag dan wil die gewoon niet starten
Post automatically merged:

Er zit nu een 50cc onder kan je een linkje geven van een vario ring en waar kan ik een begrensde uitlaat halen ?