Ruil: jou schakel tegen mijn scooter

Status
Not open for further replies.

soepstengel10

benelli army.. bestuurder
Hey, ik ben opzoek naar een mooie goede schakelbrommer (buikschuiver of crosser maakt niet uit) en iemand die deze wil ruilen tegen mijn benelli 491 army uit 2001. Voor de zomervakantie ben ik er mee gevallen (schuiver in de bocht). De voorvork is toen tegen een paaltje aangekomen en die was dus scheef. Ik was al van plan hem iets sneller te gaan maken dus toen gelijk even alles goed gedaan. Je zou nu kunnen zeggen dat het blok helemaal nieuw is. Op de teller staat iets meer dan 15000 maar de nieuwe onderdelen zitten er pas 300km onder. Dit is nu de setup:

Dr70
sito plus
hebo vario + hebo v-snaar
17,5 dell'orto
dopller s1r krukas met c3 lagers

het blok is ook geparelstraald bij 3br-tuning en daar hebben ze ook de krukas erin gezet (krukas is ook sterk genoeg voor snellere setups). Er zit ook een nieuwe voorvork op (erop gezet bij meurs motors). Er zit een nieuwe ML50 achterband op. Veel pakkingen en andere kleine dingen zijn vervangen. Ik heb er echt veel geld in gestoken. Het enige nadeel van de scooter zijn de kappen. ze zijn nogal geschaafd geen scheuren of breuken alleen krassen. Hij rijd nu echt lekker trekt heel goed op en loopt ongeveer 90/95 echte kmpu. Er zit ook een begrenzer op van www.begrenzer.nl (pinnetje eruit trekken = zacht rijden). Je krijgt alle oude onderdelen erbij. Voor foto's of vragen kun je me mailen.
Groeten Frank

Edit: Hij staat nu ook te koop!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top