o.k. , als je de achteras een paar slagen los draait kun je het wiel verstellen.
Er zit in het verlengde van de achtervork een stelbout , met 1 moer tegen de achtervork (contramoer) en de kop van de stelbout zit tegen het blokje waar de as ook doorheen zit.
De stelbout kun je verdraaien nadat de contramoer is los gedraaid , zo dat het blokje naar achter schuift.
Dan stel je m zo dat als je erop zit dat de ketting ongeveer 1,5 a 2cm speling heeft , dit bekijk je door erop te zitten , en aan de onderkant aan de ketting te voelen hoeveel hij omhoog en naar beneden kan.
Daarna kijk je of het wiel recht zit.
Dan zet je de as vast , terwijl je de ketting aan de onderkant omhoog drukt ,zodat je niet per ongeluk de ketting aanspant tijdens het vastdraaien.
Daarna controleren op de speling nog hetzelfde is , dus ongeveer 1,5 a 2cm als je erop zit.
Eventueel de ketting nog even licht smeren met KETTINGSPRAY.