UndercoverNL
Active Member
Een goedenavond,
Ik heb een vraagje, nou rij ik, zo als vele van jullie wel weten, een aerox met een roze top, 24mm pwk, en c16, deze is perfect afgesteld en trekt als een beest.
Maar nou ben ik eigenlijk opzoek naar iets anders, de 24mm en c16 laten een betere cilinder toe zonder veel aanpassingen.
Vandaar mijn vraag, wat is de upgrade waard, de mk2 racing is mijn meest voor de hand liggende optie, maar zal dit veel verschil maken vergeleken met een roze top? Dan heb je nog de mk1 racing welke niet meer gemaakt word maar ik wel voor een prikkie via mp op de kop kan tikken, en heel eventueel nog een mk1 r/t maar dit is wel erg veel gekkenwerk en daarmee gaat een c16 met std ontsteking denk ik ook niet genoeg voor zijn.
Er zit een doppler racing krukas in dus in principe zou dit ook niet het probleem moeten zijn.
De scooter word alleen met lekker weer op zondag gebruikt dus benzine of slijtage zal ook geen factor zijn. Puur prijs / snelheid / mogelijkheid
Dus mijn vraag, welke cilinder zal een leuke upgrade zijn welke echt het geld waard is maar ook nog goed / perfect zal lopen met de rest van mijn huidige setup.
Alvast bedankt!
Ik heb een vraagje, nou rij ik, zo als vele van jullie wel weten, een aerox met een roze top, 24mm pwk, en c16, deze is perfect afgesteld en trekt als een beest.
Maar nou ben ik eigenlijk opzoek naar iets anders, de 24mm en c16 laten een betere cilinder toe zonder veel aanpassingen.
Vandaar mijn vraag, wat is de upgrade waard, de mk2 racing is mijn meest voor de hand liggende optie, maar zal dit veel verschil maken vergeleken met een roze top? Dan heb je nog de mk1 racing welke niet meer gemaakt word maar ik wel voor een prikkie via mp op de kop kan tikken, en heel eventueel nog een mk1 r/t maar dit is wel erg veel gekkenwerk en daarmee gaat een c16 met std ontsteking denk ik ook niet genoeg voor zijn.
Er zit een doppler racing krukas in dus in principe zou dit ook niet het probleem moeten zijn.
De scooter word alleen met lekker weer op zondag gebruikt dus benzine of slijtage zal ook geen factor zijn. Puur prijs / snelheid / mogelijkheid
Dus mijn vraag, welke cilinder zal een leuke upgrade zijn welke echt het geld waard is maar ook nog goed / perfect zal lopen met de rest van mijn huidige setup.
Alvast bedankt!