Rox velgen voor MALAGUTI, BENELLI enz..

Status
Not open for further replies.

Rik491

alles race
Hallo,

al een tijdje heb ik hier een setje rox velgen liggen.
Deze zijn pas gemaakt voor een Malaguti Phantom, Malaguti Firefox, Benelli 491 enz.
De voorvelg is 7mm afgefreest om hem te kunnen uitlijnen in de vork.
Verder zitten er bussen bij (voor het uitlijnen en voor in de voorvork) en natuurlijk een complete 10mm as.
Dit setje is gelijk te plaatsen zonder verdere veranderingen aan te brengen.
Wil je je originele teller blijven gebruiken dan kun je een gaatje in de voorvelg boren en dan past dit ook gewoon in 1 keer. Eventueel kun je ook gewoon een rox telding halen, deze past meteen.
Er zit natuurlijk de adapter bij voor de achtervelg, 2 remschijven en wat ik net al opnoemde aan bussen.

Foto=MNMVHMV6

Foto=QEJIAO4C

Foto=6XJUM6C6


De velgen zijn in goede staat, hebben maar eventjes onder mijn Benelli gezeten en gaan weg omdat ik een sonic project wil starten.
De velgjes zijn proffessioneel gespoten bij een schadeherstel bedrijf. De achtervelg is getectyleerd om corrosie tegen te gaan.
Beide velgen zijn voorzien van Ml50's (voor nieuw, achter in zeer goede staat), verder zitten er aluminium kiesler ventielen op.
Het enige minpunt is dat er een 'hap' uit de achtervelg is. Dit was al toen ik ze kocht en er is netjes overheen gespoten, het vertoont verder geen scheuren ofso.

Ik wil er graag 125euro voor hebben.
Eventueel ook te ruil tegen sonic/snelle onderdelen

Groeten Rik
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top