RoX start niej meer ... binnenrotor + evo + 24 flak(21mm)

A-Rox*nl

Well-Known Member
hey mensen..

ff probleempje

heb deze weke ander cabr. erop gezet ipv 24 flak een 21 mm... op evo 50
nou had die met de 24 flak heel ff gelopen.. seconden bedoel ik..

omdat ik nie koelvloeistof erin had moest ik hem ook uitzetten...

en hierna heb ik andere uitlaat gekocht @ twins en die zij dat ut een te groote cabr. was dus ik muh ouwe 21 mm erop gezet..

en nu komen we bij volgedne probleem.
nou als ik heb wil starten krijg ik ploffen uit de uitlaat..

- nou hebben we al gekeken of die vonkt en dat doet ie (mooie blauwe vonk)
- andere boegie ook geprobeerd.. niks
- heeft met deze rotor geloopen duSS ik weet niej meer wat het kan zijn..

geen onzinnige opmerkingen maken en on-topic blijfen!
txz
 
Advertisement - register to remove this

A-Rox*nl said:
hij heeft al gereden... aleen andere cabr. erop gezet... en die is wle goed aangesloten hoor, nog iemand ideetjes

is je carb dicht op valse lucht?
Zit hij goed in je spruitstuk?
Weet je 100% zeker dat hij goed is aangesloten?
 
heb ik veel aan zeg toch dat ie het NIET DOET GVD !
wa heb ik nou aan zoon opmerkingen heb je de tekst niet geleezen op einde.....

zalk nog keer herhaalen! ''geen onzinnige opmerkingen maken en on-topic blijfen!
txz''

voor jouw:p !!

nou mensen probleem is er nogsteeds hoor.... reactieSS maby zou wel prettig zijn
txz
 
A-Rox*nl said:
heb ik veel aan zeg toch dat ie het NIET DOET GVD !
wa heb ik nou aan zoon opmerkingen heb je de tekst niet geleezen op einde.....

zalk nog keer herhaalen! ''geen onzinnige opmerkingen maken en on-topic blijfen!
txz''

voor jouw:p !!

nou mensen probleem is er nogsteeds hoor.... reactieSS maby zou wel prettig zijn
txz
dude,chill,met zo te lopen ouwehoeren kom je er ook niet,...
jij zegt dat je de 24 gaat proberen terwijl ie het met 21 ook MOET doen!!!!!
wat loop je dan zo te zeiken???:X
als ie het met de 21 niet doet dan gaat de 24 ook niet lukken lijkt me,enneuh,ploffen uit je uitlaat,ga het dan maar ergens electrisch zoeken...massa draad?
bobine,cdi nog goed??

reageer in het vervolg een beetje normaal wil je?
niet omdat je scoot niet loopt dat je iemand zo moet afblaffen hé...

oi
 
met 24 deed ie het wel, die heb ik dus al geprobeerd en met 21 deed die het niet dus daarom reageerde ik zo..
verder niets mee bedoeld hoor!

zal morgen alles eens nalopen, lekker vrij van school ...

ps ben nu op maat van mij zuh naam ben gewoon A-rox*nl
NLaterSS
 
A-Rox*nl said:
heb ik veel aan zeg toch dat ie het NIET DOET GVD !
wa heb ik nou aan zoon opmerkingen heb je de tekst niet geleezen op einde.....

zalk nog keer herhaalen! ''geen onzinnige opmerkingen maken en on-topic blijfen!
txz''

voor jouw:p !!

nou mensen probleem is er nogsteeds hoor.... reactieSS maby zou wel prettig zijn
txz

Anders reageer je ff normaal ofzo...
 
ik zit eerder te bedenken dat het je gasnaald is in combinatie met een (redelijk dichtgedraaide luchtschroef) vanwege de ploffen uit de uitlaat..
als dit niet het geval mocht zijn geef ik het advies om de binnenrotor er af te halen je setup zndr. rotor opnieuw af te stellen en daarna de rotor er weer bij te pakken... mochten de ploffen nog steeds aawezig zijn doordat de rotor opnieuw gemonteerd is weet je dat het aan de rotor ligt...

m.v.g
 
Lg Tuning said:
ik zit eerder te bedenken dat het je gasnaald is in combinatie met een (redelijk dichtgedraaide luchtschroef) vanwege de ploffen uit de uitlaat..
als dit niet het geval mocht zijn geef ik het advies om de binnenrotor er af te halen je setup zndr. rotor opnieuw af te stellen en daarna de rotor er weer bij te pakken... mochten de ploffen nog steeds aawezig zijn doordat de rotor opnieuw gemonteerd is weet je dat het aan de rotor ligt...

m.v.g


luchtschroef staal als jhet geod is op 1,5 slag...(zo ff na checken)
sproeier 150 @ 24 mm

en uitlaat gassen komen eruit!

zal us beschrijfen hoe het gaat :
je kikt gewoon 2 a 3 keer dan komt er een plof en voel je in je kickpedaal goed dat ie veel zwaarder kickt, net bijna of hij vast slaat of zo.. aleen dan iets minder snappie.

ps nu ff op maat ze naam ben gewoon A-rox*nl :p
 
Aerox Wijchen said:
ploffen door een vuiltje :?
denkt nie.
misschien een extra massadraad trekken en anders is waarschijnlijk gewoon je ontsteking verkeerd afgesteld.

exstra kabel had ik al getrokken tussen blok en frame. dus gaat ook al niet op..
ontsteking staat op 0,5 mm voorontsteking en de rotor was gecontroleerd door twins..

IEMAND nog .. :(
 
aprillia sr2000 said:
luchtschroef staal als jhet geod is op 1,5 slag...(zo ff na checken)
sproeier 150 @ 24 mm

en uitlaat gassen komen eruit!

zal us beschrijfen hoe het gaat :
je kikt gewoon 2 a 3 keer dan komt er een plof en voel je in je kickpedaal goed dat ie veel zwaarder kickt, net bijna of hij vast slaat of zo.. aleen dan iets minder snappie.

ps nu ff op maat ze naam ben gewoon A-rox*nl :p


je kickt dus uit jou verhaal 2/3x (dan slaat die niet aan ) ? en pas na die 3 kicken wordt die zwaarder ?
de compressie wordt meer na 3x kicken t.o.v de 1e paar kicken.. als je me nog snapt :p
kan je niet je cilinder eraf halen en kijken of dat nog wel helemaal jovel zit..;)
 
Back
Top