This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

route met scooter naar koopmans

Opverzoek

Buiten gebruik
Hej ik wil eigenlijk zo even met vriend van me naar koopmans....Maar hoe kom je daar op de scooter? We komen uit Den haag....heb al op anwb site gekeken maar die gaan dus over de snelweg en dat doen we maar niet! +ralf+

Kan iemand even helpen?!

Laterrrrr Pepijn

[R]unner [R]eloaded said:
Er staan toch wel borden naast het fietspad waar waddinxveen op staat?

klopt.....maar ik ben nog nooit bij Koopmans geweest en Jellerv zei dat et redelijk lastig te vinden was

Jezus hij stuurt je wel om zeg. Je kunt ook langs de A12 richting Zoetermeer en daarna richting Bleiswijk. Dan richting Moerkapelle en daarna richting Waddinxveen, volgens mij is dat veel korter.

Dat is idd veel korter. Gewoon alsmaar de a12 volgen tot je voorbij Zevenhuizen komt, dan Waddinxveen volgen. Nadat je langs een groenteboer komt (bij de afrit Waddinxveen) ga je (volgens de autoweg) linksaf de Bijerinklaan (kan ook beierinklaan oid zijn) deze weg is alleen voor auto's, maar aan beide kanten is een parallel weg. Die volg je tot de rotonde, bij de rotonde ga je rechtsaf, op een gegeven moment kom je over een spoor, je blijft rechtdoor gaan en gaat de 2e links het industrieterrein Coenecoop op. Daar neem je de 1ste gelijk rechts, dan moet je na 200m naar links en is aan het einde van de straat aan de linkerkant het pandje van Koopmans.
Als je het nu nog niet kan vinden, dan moet je gewoon naar de Coenecoop vragen, zo heet het industrieterrein in Waddinxveen waar Koopmans zit en dan moet je maar rondjes blijven knallen totdat je ergens een zwart bord ziet met daarop in witte letters Koopmans Tuning
Suc6 ermee

DME3 said:
Vertel ff meer.... })
Ehm, gisteravond zijn de 1ste assen binnengekomen. Ze liggen in de vitrine Voor meer info moet je er maar 1 kopen, ik vind het er mooi uitzien!!

lol, en dan nog verkeerd zeggen ook, je mag maar 40 dopie

btw, ik had ook al de primeur van de MK mini racer en de asjes