Rook van uitlaat zelf

Kristan

Member
Goedenavond mensen, ik heb mijn uitlaat gemonteerd en ik merk iets op. De scooter heeft paar maandjes niet gereden maar als ik hem nu start komt er rook van de stang af. Weet iemand hoe dit komt? De rook komt op het gedeelte bij de bocht. Ik heb ook in die paar maandjes de olie vervangen en de benzine eruit gehad. De rook ruikt ook naar verbrand.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    291.2 KB · Views: 18
  • image.jpg
    image.jpg
    175.2 KB · Views: 17
  • image.jpg
    image.jpg
    107.4 KB · Views: 17
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Misschien de Boel eerst eens goed schoonpuiten , Cilinderkop ziet er echt Smerig uit .
Goed inspuiten met Dasty van de Wibra , in laten trekken en afspoelen , indien nodig met een afwas borstel schoon schrobben .
Als je lekkage heb , bijv van de slang van de Carter ontluchting , is dat dan sneller op te sporen.
 
Misschien de Boel eerst eens goed schoonpuiten , Cilinderkop ziet er echt Smerig uit .
Goed inspuiten met Dasty van de Wibra , in laten trekken en afspoelen , indien nodig met een afwas borstel schoon schrobben .
Als je lekkage heb , bijv van de slang van de Carter ontluchting , is dat dan sneller op te sporen.
Zou die rook kunnen ontstaan door een lekkage dan?
 
Bij mij was het ook de eerste 2 kilometers van de week. Ik vermoed omdat ik met m'n vieze handen de stang heb aangeraakt en ook schoongemaakt heb.
 
Back
Top