Rooise Rally

Status
Not open for further replies.
Aprilia Sr Klok said:
en niet alleen met jeroen z'n slider geslapen geloof ik, de area staat maar beetje weggestoken:)

daarom krijg hij ook geen minibikes, hij wil die area maar die ziet ie niet:p

ojah ik rijd trouwens mee naar SMP, als ik dat haal, heb speciaal!..... mn rijles voor afgezegd, vrijdag avond wel een dik feestje omdak jarug ben DO (kom maar langs als je wil vrijdag. maar spreek je zaterdag zeker. :p.

en anders verneuk je je subframe zonder aan mij te vragen, wat ik zo netjes voor je gemaakt heb :p
 
Zoooo....

19pk met een carb die er nog geen 2 dagen op zat voor SMP en dus nauwelijks afgesteld 8)

Verslagje SMP volgt nog wel als ik mijn camera terug heb van mijn coureur :rolleyes:
 
Was wel leuk op je Rally rijden :D

iedereen dacht dat ik Rooienaar was hihi :p
Maar rijden deed ie zeker goed, ik zal alleen wel moeten afvallen (nie dat ik da doe) maar veel mensen reden me nog voorbij, tja.
Volgende keer beter :D

Owjah camera komt er morgen aan.

oooi
 
**Update 10-10-2005**

Eindelijk eens tijd en zin om een verslagje te fixxen van Speelmansplaten, onder het motto beter laat als nooit :rolleyes:

We waren deze keer met 6 mensen:
-Ik
-Jeroen
-Huub aka blackwidow
-Jurgen aka X-Treme Ark
-Tim aka Timmetje103 (mijn co-piloot)
-Anika (Tim's vriendin)

Nou fijn... Onze stand... Beetje achteraf maargoed
BWw53566.jpg


BpH53721.jpg


De dag van te voren nog een wig gemonteerd van Kiesler waardoor de afstelling nog steeds aan de brakke kant was maar het liep toch niet verkeerd 8)
b6h53793.jpg


'SMorgens bij aankomst na het uitladen had ik totaal geen zin om overal in de rij te gaan staan wachten... Zei Tim voor de grap of hij dat moest doen. Ik: "Jah, prima" ;) Dus mocht hij gaan sprinten en banken op mijn kosten :+
De "Driver"
TL853991.jpg


De rij waar ik niet zocht in te gaan staan }:O
uKY54114.jpg


Het sprinten verliep hem nog niet zo slecht. Ben dan ook wel meer op zoek naar vermogen als sprinttijden. Een goede tijd hangt af van X-factoren (teveel dus)....

Na wat gesprint te hebben op de bank gstapt bij de mannen van XSH
tMv54336.jpg


Filmpje van het banken:
klik hier

En dat resulteerde in 19pk met teveel toeren (niet op de grafiek) en een te grote sproeier. Dus op naar de 20 })
RAD54464.jpg


Al met al een heel leuk weekend gehad dat zeker voor herhaling vatbaar is!

Komend weekend naar Dedemsvaart. Dan mag Tim ook weer rijden :rolleyes:

Plannen voor de winter:
-strippen en alles opnieuw coaten
-zadelhoesje
-inlaat netjes afwerken
-etc... etc...

Stay Tuned :7

Nog wat foto's van Scootertuning.net :*
cNL54761.jpg


bhO54829.jpg
 
[..Martijn..] said:
nice, jullie waren trouwens onze buren @ smp:p ik was met blauw/paarse area :)

Oh je Area zag er wel netjes uit, maar wie was die maloot die om 2 uur s'nachts zn zip aan het starten was en gas stond te geven?

Don't wake me if I'm Tyerd }) ;)

Maar ziet er netjes uit Patty :*

Ik ben benieuwd offie a.s. zondag beter zal rijden............

Ooooi
 
**Update/Verslag Dedemsvaart 20-10-2005**

Afgelopen weekend naar Dedemvaart gegaan. Beetje getwijfeld om de scooters mee te nemen, achteraf gezien gelukkig maar meegenomen. Leuk kunnen sprinten namelijk 8)

'S morgens om half9 vertrokken vanuit het altijd zonnige Brabant opweg naar het koude noorden.
Eénmaal aangekomen een plekje gezocht en meteen uitgeladen.
UCq29494.jpg


Eens rondgekeken naar het terrein. Helaas waaide er wel veel zand rond :X Maar dat mocht de pret niet drukken...
4VL29596.jpg


LID29651.jpg


De scooters maar even voor de bus gezet wegens de wind (met zand)...
Ik had nog last gehad van een overstromende carb. vlotterbakje eraf en die zat ook binnen 3minuten vol zand :rolleyes:
owF29793.jpg


Na hier en daar een beetje gebuurt te hebben en ingeschreven te hebben voor de sprints was het alweer:
VWu29852.jpg


Dus tijd voor: :p
WAM29936.jpg


Het sprinten verliep zeker niet slecht. Paar gewonnen en paar verloren. Tim moet nog een beetje wennen aan de scooter en de starts verlopen nog niet al te best. Volgend jaar mag je weer oefenen Tim :*
6ij30229.jpg


Daarna mee gedaan aan de custom show met de gedachten: "Leuk om mee te doen, winnen doe ik toch niet" }:O
XTB30020.jpg

Jeroen had btw de 2de prijs gewonnen met zijn Slider. Ik ben trots op je jongen +pippi+

Verder nog wat gesprint naderhand en weer op huis aan gekacheld...

Nog wat foto's van toeschouwers :*
mZe30302.jpg


mjd30367.jpg


Scootertuning crew ;)
5LJ30461.jpg


ScootXtreme.nl
TWr30514.jpg


Komend weekend strippen en langzaam aan weer klaarmaken voor komend jaar.

Stay Tuned :7
 
Timmetje103 said:
Oh je Area zag er wel netjes uit, maar wie was die maloot die om 2 uur s'nachts zn zip aan het starten was en gas stond te geven?

Don't wake me if I'm Tyerd }) ;)

Maar ziet er netjes uit Patty :*

Ik ben benieuwd offie a.s. zondag beter zal rijden............

Ooooi


:haha: dat was LVT :p
 
was een leuk einde van het sprint seizoen, ik zal minderen met naar de Mac gaan O-)
Zodat ik weer wat sneller kan gaan :*

gelukkig heb je niet alle foto's erop gezet :p

Ooooooooooi


En jah Jeroen dat moment was gewoon practig! :D
 
Toen ging ik idd wel ff neer naderhand van het lachen :D

Maar @ Sr Klok:
Gisteren heel de scooter gestript en er zullen dan ook de nodige aanpassingen/veranderingen toegepast worden voor 2006 :)
Wat die veranderingen zullen zijn? Tjah, dat is nog afwachten voor jullie...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top