rondellen eruit?? en een snelle vogue??

Status
Not open for further replies.

FleXFiT

Well-Known Member
ja manne men vriend heeft dus een walleroo en wilt zen rondelle eruit, t probleem is dak ni weet hoe, ja alle chap eruit en dan??

heb zelf een peugeot vogue, de oudste die er bestaat zeker al 15 jaar oud ofzo, oom heeft er nog mee gereden. die natuurlijk vond dat et te traag ging en haalde de rondelle deruit. heeft er 3 jaar mee gereden. paar jaar later kreeg ik em. helemaal uitgekuist me product enal en nieuwe chappement gekocht (origineel). ik ging voor een proefritje. ging rond de(weet ni zeker want staat geen meter op) 60 en ineens kreeg hij een boost ... de snelheid bleef toenemen .... derna had ik met 2 vriende van mij me een zipke en een of andere scooter. ze gingen allebei sneller dan 90. ik wou weten hoe snel ik ging en aangezien ik ni op de rolletjes wou vroeg ik of ze is op een lang stuk naast me wouden rijden. zoals iedereen weet da trek ni op zo een moobke. de ene zei 90, de andere 85???? ik weet die meters staan allebei een beetje verkeerd max 10 ofzo. hij viel wel bijna uiteen. nu zijn we nog is 3 jaar later en nu gaat em nog maar 50-55 ?? tips voor em sneller te krijgen? of is gwn de motor erdoor??
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top