Ronddraaiend wiel

Master Blaster

Well-Known Member
Hoi, mijn wiel blijft ronddraaien als ik stil staat.

Als m'n wiel dan contact maakt met de grond gaat die heel rot staionair lopen (blijft wel lopen) en trilt (schokkerig) dan zeer erg vergeleken met een andere scooter die stationair loopt.

Wat zou dit kunnen zijn, want volgens mij is dit ook niet supergoed voor je scooter.

Advertisement - register to remove this

Het kan ook zijn dat de naaldlagers in je koppeling versleten zijn, is bij mij ook een beetje het geval. Wanneer mijn scoot op zijn bok staat stationair draait mijn wiel ook heeeeeeel licht mee. Wanneer ik met mijn scooter loop wanneer hij uitstaat hoor ik ook een soort van licht gekraak dus ik d8 dat het misschien mijn vertanding was. Toen ik mijn koppeling eraf haalde was het geluid weg. Moet jij ook eens proberen, wie weet...

Originally posted by ZX8Rs
Het kan ook zijn dat de naaldlagers in je koppeling versleten zijn, is bij mij ook een beetje het geval. Wanneer mijn scoot op zijn bok staat stationair draait mijn wiel ook heeeeeeel licht mee. Wanneer ik met mijn scooter loop wanneer hij uitstaat hoor ik ook een soort van licht gekraak dus ik d8 dat het misschien mijn vertanding was. Toen ik mijn koppeling eraf haalde was het geluid weg. Moet jij ook eens proberen, wie weet...

naaldlager is van je poulies 8P

Back