rolletjes zip

lp911

Member
beste ik heb een zip 4t 2v uit 2011 deze heeft 13XXX km maar heb onderhoud gedaan kleppen gesteld en carb gereinigd en afgesteld. ik heb hier gele malossi trekveertjes en ben van plan een multivar te halen ik vraag mij af welke rollen ik nodig heb het gaat over een b klasse.

mvg
 
Advertisement - register to remove this

Bij de Malossi multivar krijg je er 6.1G rolletjes er bij, er word aangeraden om er 6.5G er in te doen, dit loopt bij 9/10 zips perfect.
Malossi trekveertjes zal ik er zelf persoonlijk uithalen want je krijgt bij de Multivar al een witte drukveer er bij, dat is al voldoende.
Bestel er tevens sproeier 80 er bij, dit zal perfect lopen met de rest..
 
Bij de Malossi multivar krijg je er 6.1G rolletjes er bij, er word aangeraden om er 6.5G er in te doen, dit loopt bij 9/10 zips perfect.
Malossi trekveertjes zal ik er zelf persoonlijk uithalen want je krijgt bij de Multivar al een witte drukveer er bij, dat is al voldoende.
Bestel er tevens sproeier 80 er bij, dit zal perfect lopen met de rest..
ik had de trekveertjes gekregen al van mijn vriendin en wou erna de multivar nog halen. Gaat hierbij mijn topsnelheid ook omhoog ? bedankt
 
ik had de trekveertjes gekregen al van mijn vriendin en wou erna de multivar nog halen. Gaat hierbij mijn topsnelheid ook omhoog ? bedankt
Topsnelheid gaat 9 van de 10 keer echt wel omhoog, maar niet teveel van verwachten. Je moet wel de juiste combo ( rolletjes, trek eertjes, drukveer etc.
 
Back
Top