Rolletjes hyosung rush callenger

Advertisement - register to remove this

in je variateur inderdaad , mja ,lijkt het je wel verstandig om dat zelf te doen? want als je al niet eens weet waar je moet zoeken....

en rush geeft vaker problemen met de kickstartdeksel eraf halen ,de pasbussen gaan vast zitten , verder moet je wel goed gereedschap hebben om de variateur los te pakken ,die haal je niet zomaar even los namelijk.
 
Ik heb hiervoor een honda mt gehad. En daar heb ik ook erg veel aan gesleuteld. Dus ik denk dat dit wel goed komt. Ik heb een volledig werkplaats boek van de rush maar die is in het engels. Dus ik kon het zo gauw niet vinden.
Bedankt.
 
Tja ik kan me van mijn MT niet herinneren dat die een variteur had.
Maar dan heb ik nog een vraagje.
Ik heb 2 verschillende bronnen voor de standaard rolletjes. De een zegt echter 6.5 gram, en de ander 7.5 gram. Welke kan ik het beste nemen. Ik wil gewoon een stabiele scooter creëren.
 
als je nou de std rollen die erin zitten eruit haalt en daarmee naar een dealer gaat die ze voor je weegt ,dan weet je wat er nu in zit..

het is btw niet gezegd dat je std gewicht nodig bent..

als je een stabiele scooter wilt moet je geen hyosung hebben ...
 
Inderdaad dat heb ik gemerkt vandaag.
Vanochtend ging ik naar werk scooter reed aardig goed. Maar haperde af en toe. Ik had eergister bij een volle tank +/- 4 liter een dopje extra 2 takt olie gedaan, voor de veiligheid.
Nu wou ik vanmiddag weg rijden en deed hij het niet, toen zat er nog ongeveer 0.8 liter in de tank. Nu lijkt het erop dat hij geen benzine krijgt. Nu zegt een vriend van mij dat die olie het benzine filter heeft verstopt ik kan me het moeilijk voorstellen. Ik denk eerder aan vocht bij de bougie (van wege het weer). Wat denken jullie?
 
Nu een week later doet hij het nog steeds niet. Hij krijgt geen benzine en ik kreeg van een vriend te horen dat ik het benzine filter moest vervangen.
Dat was een wit ding na het membraam pompje. Maar ik keek vandaag in mijn boekje en daar bleek dat een 'statniner comp, fuel' is. Kan iemand mij vertellen wat dat is want ik krijg het niet vertaald.
Ik ga hem binnenkort even op een brug zetten en de carburateur schoonmaken. En dan maar hopen dat hij het weer doet.
 
Ik heb er al pure benzine in gedaan. Maar ik denk dat dat al te laat is.
Want hij wil ook helemaal niet meer starten.
Bougie lijkt me het probleem niet. Want als ik hem start springt hij aan en meteen weer uit.

Heb jij nog tips voor als ik de carburateur ga demonteren.
 
Back
Top