Rolletje vol

The Aerox man

AeroX DeDiCaTeD
Las ik vandaag toch iets grappigs in de krant...
Er waren jongeren die op hun bromfietsen in Den Hout ofzo 's avonds de hele tijd langs een flitskast reden. Deze was na een uur vol en dan kon er niet meer geflitst worden. En op de foto's stond niet meer dan een vage bromfiets en het onleesbare plaatje (die plaatjes zijn dus te klein volgens die wout) maar nu gingen ze toch proberen de identiteit te ontdekken van de jeugdigen.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
echt grappig de flitskast vol.

Mzzl

Advertisement - register to remove this

Heb ik ook gelezen ja, echt lachen.
Dat zijn de acties!

Bij ons hadden ze met een spuitbus de lenzen van die !$%!$% kasten zwartgespoten
biggrin.gif
biggrin.gif
ook wel grappig.

en toen er nieuwe lenzen op zaten zijn ze op de paal gaan zitten (!) en met de hak van de schoenen den lenzen ingeschopt
biggrin.gif

Greetz,
kakelbont.gif

Hier werden de flitspalen met oud en nieuw altijd opgeblazen
biggrin.gif
Ze braken dan de kast open en douwden er een mortier ofzo in. Lachen man
smile.gif

Greetz

Ken wel een verhaal dat iemand ooit met een bulldozer zo'n flitskast omreed, was pissed geworden na een flinke boete
smile.gif
...

Greetz.

In Loosdrecht waren vorige zomer een paar gasten van die tuftufclub bezig met de lokale flitspaal, ze hadden een zogenaamde "jammer" gemaakt die een signaal uitzende zodat de paal niet meer kon flitsen.

Nu we het toch over grappige kranteberichten hebben:
In het Eindhovens dagblad van zaterdag stond dat er 3 jongeren waren aangehouden die met gestolen scooters de trein naar Rotterdam wilden nemen....

Ja, ik las dat dat in Oosterhout was. Aangezien ik daar op de camping sta heb ik wel een idee welke flitskast dat is. Als je namelijk vanaf onze camping naar het centrum rijdt rij je over een lange rechte weg waar halverwege een flitkast staat vlakbij een stoplicht. Vorige zomer ben ik er toch dikwijls hard
biggrin.gif
langs gereden maar die kast flitste niet! Misschien dat ze er nu wel een camera in gedaan hebben!!!!
smile.gif

MZZLS

Originally posted by prong:
Nu we het toch over grappige kranteberichten hebben:
In het Eindhovens dagblad van zaterdag stond dat er 3 jongeren waren aangehouden die met gestolen scooters de trein naar Rotterdam wilden nemen....

Heb ik gelezen ja.De conducteur vond het nogal verdacht of zo!!Nee hehe.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Originally posted by DaHustler:
Ja, ik las dat dat in Oosterhout was. Aangezien ik daar op de camping sta heb ik wel een idee welke flitskast dat is. Als je namelijk vanaf onze camping naar het centrum rijdt rij je over een lange rechte weg waar halverwege een flitkast staat vlakbij een stoplicht. Vorige zomer ben ik er toch dikwijls hard
biggrin.gif
langs gereden maar die kast flitste niet! Misschien dat ze er nu wel een camera in gedaan hebben!!!!
smile.gif

MZZLS
Jep, was in Oosterhout ja, op een lange weg -> zal wel die zijn dan.

Mzzl

Originally posted by DaHustler:
Vorige zomer ben ik er toch dikwijls hard
biggrin.gif
smile.gif

MZZLS
Misschien was het rolletje vol...

Back