rollerbank

Chiel95

Well-Known Member
hallo

ik had effe een vraag, als je voor het eerst op de rollerbank moet krijg je dan een waarschuwing of moet je gelijk betalen?
die van mij loopt nu op z'n hards 84 en ik wil hem eigenlijk gewoon gebruiken om overal heen te rijden, niet voor wedstrijden ofzo.

dus is het dan slimmer voor mij om hem zo te laten of zachter te laten lopen?
want hij loopt nu heel goed maar ik wil geen bekeuring van 200 euro :S

groeten Chiel
 
Advertisement - register to remove this

Mijn scooter ging 78 op de rollerbank, na correctie blijft daarvan nog maar 65 over ofzo. Mijn boete was toen geloof ik 60 euro.

Denk dat jij ook rond dat geld zit, want op wat voor teller ga je 84 ?

En tja, wil je hard rijden zul je daar ook de consequenties van moeten inzien. De kans dat je gepakt word is er natuurlijk altijd.
 
uiteraard moet je gewoon betalen :D
ze kunnen dat toch no-way bijhouden of jij al een waarschuwing hebt gehad.

je scooter mag gewoon niet te hard rijden, simpel.
Doe je dat wel dan riskeer je een boete. Of dat nou leuk is of niet.
 
okee, hij loopt nu ongeveer 85 op de orginele teller, maar bij zo'n overzicht stond er dat ik dan ongeveer 200 euro moet betalen?
want dat vind ik teveel dan wil ik hem terugvoeren naar 70 ofzo maar 60 euro kan nog wel?
hoeveel zal ik ongeveer moeten betalen als die 85 loopt?
 
als je de 70 echte haalt. Het heeft gewoon geen zin om hier te gaan speculeren over een eventuele boete.
1. We weten niet hoe hard de scooter gaat.
2. Die boetes veranderen de hele tijd.
3. Die rollerbanken kloppen ook voor geen drol.

Dus als je geen boete wilt moet je hem afvoeren naar orgineel.
 
3. Die rollerbanken kloppen ook voor geen drol.

Fout.

Die dingen kloppen aardig precies want ze moeten om de zoveel tijd worden geijkt. Mijn scooter ging op de rollerbank net zo hard als dat ik op een tomtom ga. Ik heb mijn eigen digi teller ook gelijk gezet met een tomtom.

Echter omdat er zoveel correctie afgaat word er gauw gezegd dat de rollerbank zelf niet klopt. Echter vind ik dat de rollerbank wel klopt maar dat de correctie niet klopt.

Maar daar zul je mij niet over horen want hoe meer correctie eraf gaat hoe lager de boete word natuurlijk.

En @ TS, die boete die jij hebt gezien van +/- € 200,- is waarschijnlijk het bedrag dat je krijgt als de politie jou zo hard ziet rijden, dus dat ze je daadwerkelijk betrappen op het te hard rijden met die snelheid.
 
Back
Top