Rollerbank Fake'n

Status
Not open for further replies.

lestley

Well-Known Member
Beste Leden,

ik houd mijn pws over scooters en moet een manier vinden om de rollerbank te slim af te zijn. hierbij bedacht ik dat een rollerbank met KW werkt en vroeg mij hierdoor af als ik iets kon verzinnen waardoor mijn top hoger zou worden maar niet mijn KW? waardoor ik eigenlijk de rollerbank kan fake'n !!!
alle reacties zijn welkom zolang ze ontopic en serieus zijn

alvast thx
 
Advertisement - register to remove this

Beste Leden,

ik houd mijn pws over scooters en moet een manier vinden om de rollerbank te slim af te zijn. hierbij bedacht ik dat een rollerbank met KW werkt en vroeg mij hierdoor af als ik iets kon verzinnen waardoor mijn top hoger zou worden maar niet mijn KW? waardoor ik eigenlijk de rollerbank kan fake'n !!!
alle reacties zijn welkom zolang ze ontopic en serieus zijn

alvast thx

Tellerplaatje aanpassen ;)
 
Als je in de rij staat, ding op de standaard, en leeg laten lopen.
Wat wil die zeggen dan?

Je mag toch aan je band zitten.

Nee j/k, was ook niet serieus bedoelt, aangezien de vraag ook niet echt normaal is.

Je kan geen rollerbank neppen, ZONDER begrenzer.

Gewoon niet mogelijk.

-

Ik heb trouwens wel eens op de roller gestaan met een half lege band, en toen ging het ding 44 in plaats van 65. :p

Maar dat was niet gepland ofzo.
 
jij komt met zo iets aankakken en verwacht dat je serieus antwoord krijgt? :+

als je wat had rond gezocht had je erachter gekomen dat de rollenbanken allaaaaaang niet meer met KW's werken..
en je vraag in deze stelling dus niet te beantwoorden is :)
 
Plus..

Waarom denk je dat die dingen er zijn, die kan je echt niet zo maar even neppen.

Zoals ik al zei, een lege band of een begrenzer.

Maar er is geen 'normale/gewone' manier die iedereen even toe kan passen om dat ding te neppen.

In ieder geval niet één die oom agent niet door heeft..

Slotje kan je zelf doen, boven bij onderwerpopties.

Succes, meneer KW.
 
Rollerbanken hebben nog nooit KW's kunnen meten. Het was gewoon een schaal waarbij je als je boven een bepaald 0.x zat je een boette kreeg omdat hij harder reed dan is toegestaan. Geen idee waarom ze hier KW's van gemaakt hebben.

Zo is 0.5 echte KW maar 0.7 a 0.8pk, en dat zou wel heel triest zijn terwijl dat volgens de rollerbank al te hard is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top