Rollerbank en echte snelheid

Status
Not open for further replies.

Samed16

New Member
Ik wil een 2e hands scooter kopen en die gaat 160 op de bank maar ik vraag me af hoe haar hij dan gewoon op de weg met het zelfde gewicht er op en zonder harde wind ik wert dat jullie niet precies het antwoord hebben maar mischien dat jullie een indicatie kunnen geven
 
Advertisement - register to remove this

Hij gaat elke keer harder lijkt het wel... er is echt niks over te zeggen en snelheid op "de bank" zegt echt helemaal niks over hoe hard deze op de weg kan. Er kan absoluut ook geen indicatie worden gegeven. Het is allemaal gokken en afhankelijk van diverse factoren.

Mijn mening is ook als je dit soort vragen moet stellen, dat je onvoldoende kennis hebt om zo een scooter te kopen. Waarschijnlijk koop je een scooter waar je een bepaalde verwachting hebt, maar die blijkt de praktijk vies tegen te vallen.

En eerlijk, rij met zo een ding gewoon niet op de openbare weg...
 
Samed,

ik denk dat je typefoutje hebt gemaakt en 60 kmpu bedoelt ipv 160 kmpu.
Dit zou de snelste straatscooter zijn van Nederland/Belgie, denk ik.
Nee 160 en dat is helemaal niet zo gek hij gaat met een lange vertanding 160 op een rollerbank en hij heeft een mhr 7t malossi blok dus ja..
 
Hij gaat elke keer harder lijkt het wel... er is echt niks over te zeggen en snelheid op "de bank" zegt echt helemaal niks over hoe hard deze op de weg kan. Er kan absoluut ook geen indicatie worden gegeven. Het is allemaal gokken en afhankelijk van diverse factoren.

Mijn mening is ook als je dit soort vragen moet stellen, dat je onvoldoende kennis hebt om zo een scooter te kopen. Waarschijnlijk koop je een scooter waar je een bepaalde verwachting hebt, maar die blijkt de praktijk vies tegen te vallen.

En eerlijk, rij met zo een ding gewoon niet op de openbare weg...
Dit is een andere scooter ik heb er meerdere op het oog en ik heb idd niet veel kennis daarom vraag ik dat soort dingen hier en ik wil gwn op de openbare weg ermee om een beetje lol te maken van een 60 km per uur scootertje vind ik niks aan
 
Samed,

droom maar lekker verder.
Heb je al eens 160 kmpu gereden op een scootertje met 12" wielen en een frame van een 50cctje????

Dit is geen fun meer maar gelijk aan wapenbezit!
 
Ik ben helaas wat meer van verantwoord gebruik van scooters op de openbare weg. Ik juich echt snelle scooters toe, maar meestal zijn die in bezit van mensen die serieus met deze sport/hobby bezig zijn en daarom er niet mee op de openbare weg rijden, maar op het circuit of evenementen of een sprint waar netjes de juiste vergunningen en verzekeringen voor zijn geregeld.

Ik zie niet echt meerwaarde in dit topic verder, hij gaat ook dicht.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top