rollerbank controlle omg rijswijk/denhaag

JeremY

Well-Known Member
diege die in haaglanden rond rijden pas op voor een rollerbank controle in de buurt van het hendrikravenstijnplein er zijn net 2 vrienden aangehouden en je raad het al :(

ze rijden met motors rond en pakken iedereen :(
 
Advertisement - register to remove this

Whoeiz :)

Naja ik sta op moment weereens stil dus ik heb er geen last van :)

Hendrik ravenstijnplein zegt me alleen ff niks, noem eens iets in de buurt?
 
Originally posted by Rocket death
stadhuis rijswijk daar is het bij de hoogvliet


greetzz :W

ik denk dat ze daar meer gestolen scooters terug vinden...
maar ik kom daar nooit...laatst stonden ze wel bij mij in de straat (javastraat) 2 ochtende te controleren met bank.
 
ik ben in vlaardignen (off al places) aangehouden door een motor jood, ik reed op weg hij op fietspad (BROMfietspad) hij zag mij, en keerde en vloog achter me an, dus ik gelijk snelheid trug brengen van 80 naar 50! hij wist wel dat ik harder kon, maar hij kon me dus niet pakken op te hoge snelheid, papieren waren in orde ik had een helm op, dus als laatste uitvlucht bekeurde hij me maar voor niet op bromfietspad rijden €34!!!! lul, dat is echt een van de zieligste boetes die er is, doe je alles goed, rij je niet te hard (niet dat hij kon meten i.i.g.) pakt ie me hier voor! echt super matig!
vooral z'n smoel toen hij hem uitschreef, en toen ik zei dat het fietspad ook wel erg rot (tegels liggen erg slecht, rijdt heel erg kut daar!!!) was zei hij simpel dat dat niet zijn pakkie an was!!!
 
vandaag weer grote controle in Veenendaal
alles en iedereen word gepakt door een speciaal scooterteam,
gelukkig was ik op de fiets. :D
 
Originally posted by DUOFLOWTONE


ik denk dat ze daar meer gestolen scooters terug vinden...
maar ik kom daar nooit...laatst stonden ze wel bij mij in de straat (javastraat) 2 ochtende te controleren met bank.

w0w
ik woon op javaplein.
gelukkig nix tegengekomen

[edit] never mind ik woon in amsterdam [/edit]
 
Originally posted by DUOFLOWTONE


ik denk dat ze daar meer gestolen scooters terug vinden...
maar ik kom daar nooit...laatst stonden ze wel bij mij in de straat (javastraat) 2 ochtende te controleren met bank.

Ze staan de laatste tijd ook vaak te contoleren op het plein en s'avonds aan het einde van de scheveningse weg.. (scheveningen kant)
 
Originally posted by schouwenberg
idd BIER,

k heb met m'n nieuwe Yasuni Z zonder vario nog geen rollerbank gehad, iemand een idee hoeveel KW dit me zal geven

rijd dat een beetje lekker zonder vario?
 
Originally posted by Metal
ik ben in vlaardignen (off al places) aangehouden door een motor jood, ik reed op weg hij op fietspad (BROMfietspad) hij zag mij, en keerde en vloog achter me an, dus ik gelijk snelheid trug brengen van 80 naar 50! hij wist wel dat ik harder kon, maar hij kon me dus niet pakken op te hoge snelheid, papieren waren in orde ik had een helm op, dus als laatste uitvlucht bekeurde hij me maar voor niet op bromfietspad rijden €34!!!! lul, dat is echt een van de zieligste boetes die er is, doe je alles goed, rij je niet te hard (niet dat hij kon meten i.i.g.) pakt ie me hier voor! echt super matig!
vooral z'n smoel toen hij hem uitschreef, en toen ik zei dat het fietspad ook wel erg rot (tegels liggen erg slecht, rijdt heel erg kut daar!!!) was zei hij simpel dat dat niet zijn pakkie an was!!!

Vlaardingen is kut, mijn brommer werd er in beslag genomen, ben er nog steed kwaad om. Na een hoop gezeik brommer terug gekregen.

Er was trouwens vandaag iemand in helmond die 1,5 kw haalde, na en half uur stond zijn scooter er nog en hadden dze het over uitlaat demonteren, ook aardig bijdehand :|
 
Back
Top