rollenbankcontrole

Wahid

Well-Known Member
Die pinasco begrenzer werkt wel.
Een maat van mij moest op de rollenbank met zij SR Valerossi met DR 70,17.5mm en Nardo pijp en hij zei dat zijn scoot stuk was.Die kut wouten allemaal zoeken naar begrenzers maar ze konden niks vinden.Resultaat 0,48 kw(!!!!!!!!!!!!) en een leuke sleutelhanger.Wij lagen natuurlijk helemaal krom van het lachen.
 
Advertisement - register to remove this

Ja, nuttig is die begrenzer dus niet. Stel dat hij de wouten wat later zag, en met een "redelijke" snelheid aan te komen rijden. Je hoeft maar 60 te rijden, en je kunt niet meer verklaren waarom je maar 0,48 kW hebt. Dit is meer geluk dan wijsheid, maar wel een leuk verhaal hoor.

Stel nooit je begrenzer te laag in, want als ze achter je rijden en zien dat je harder kunt dan 45 hebben ze je zo door.

Koop liever geen begrenzer.

Greetz.
 
Kweenie? Volgens mij begrenser eruit slopen en dan nog een keer op de rollerbank?
Ik heb nog nooit ergens gezien of er boetes voor zijn. Effe kijken. Zet zo weer een bericht neer.
 
Ruud: Waar geef je je geld liever aan uit: Tuningsonderdelen of aan die wouten? Ik liever aan die tuningsonderdelen. Die wouten gaan ook nog mooie en dure spullen in beslag nemen.
Zoals Sjoerdyo al zei: Het leven bestaat uit keuzes.
 
Als ze erachter komen dat je een begrenzer hebt, betaal je het zelfde als ze je dircet paken voor een te hoog vermogen... dus het is altijd de mooite waard
smile.gif
 
ja. das wel geinig.. maarruhh.. weet iemand of er begrensers zijn die je met je rem kan aan en uitschakelen, een vriend van me had het er vandaag over en ik had het eerder gehoord, maar ik vraag me af of dat bestaat, waar je die kunt kopen, of de wouten ze al kennen en wat ze kosten. Iemand die het weet?!
smile.gif
 
Back
Top