rollen

Advertisement - register to remove this

Ik wil ook een Technigas Next voor mijn speedfight2 kopen met carbon demper, is dat een beetje een goede uitlaat. En wat is een normale prijs van de Dealer om de rollen en de trekveertjes af te stellen??
 
Mijn neef heeft een Speedfight 1 A.C. met technigas(CARBON demper>ALU SUX)+Polini Race kopp.,hij heeft em gewoon super goed afgesteld.Hij had een top van 90 - 95 km/u gehaald,acceleratie is wel flex.
Gewoon goed afstellen.
 
Zelf afstellen!!

Die kankendealers bij mij in de buurt werken elke scooter zo snel mogelijk af, om weer aan de voglende te kunnen beginnen, tsjing tsjing..

Mothafuckas

SvR
 
als je dat niet kan dan.....
smile.gif


gewoon carterpan open schroefen, ff een vario blokkeer sleutel halen bij je dealer en open draaien die hap!
 
Die carbon demper voor de Next kan je die dan ook los krijgen zodat ik die ipv mijn alu demper erop kan zetten ?

Ik denk dat 4,7 grams ook nog te zwaar is bij mij. Ik heb laatst met zo'n weegschaal (analoge shit voor het eten te bereiden) de oude rollen gemeten. Die waren zo'n 4 gram. Maar wel versleten.
 
Aye bart, volgens mij kan een zuigerstop echt geen kwaad, maarjah dat even terzijde, weet jij of een bougie bij een peugot motor er schuin in staat? Dan zou ik het gebruik van een zuigerstop wel afraden!

SvR
 
krijgen we nou weer dat gezeik met die zuiger stop???????????? Kappen nou met die zuigervreter, ok?

nee toch he?
en ja, een lucht tol is wel handig, maar die heeft niet iedereen thuis liggen he...
 
Nee, Peugeot sleutel ik nooit aan! Over vario's gesproken, die van mij liep gisteren los, dat klinkt pas kut. Gelukkig had ik dat op mijn Typhoon al eerder meegemaakt. Als je niet weet hoe het klinkt, lijkt het wel of je krukaslagers pleite zijn, maar dat is de koelvin (gelukkig van kunststof bij Piaggio) die wordt opgevreten door de rest van de draaiende delen! Bij Minarelli is het een stuk ernstiger, omdat de stalen koelvin verandert in een soort van mini-cirkelzaag... Alleen kut dat mijn scooter op mijn werk staat (bijbaantje). Dat wordt 1,5 uur teruglopen, KUT! Weet iemand hoe het kan dat een vario opeens losloopt, en of het verstandig is om hittevaste LocTite te gebruiken bij montage. En nou niet van die flauwe reacties van: DRAAI GOED VAST, ofzo. Want het heeft 2500km vast gezeten, duz! P.S. gebruik altijd luchtsleutel. Greetz!
 
blablabla
natuurlijk geen locktide gebruiken pik, dan krijg je hem toch zelf ook niet meer open!

gewoon om de 500km ff bruut goed vast zetten, dan is er niets aan de hand
 
ow, nie zo persoonlijk opvatte joh, dat zeg ik tege iedereen, en ja, me vrienden kring wordt er best wel groter van jah
smile.gif


Sorry als ik je beledigt heb

laters
 
Back
Top