Rollen in me speedfight 2

Advertisement - register to remove this

Ik heb een dr50
12mm carb met sproeier 64 en gasnaald onderste positie
Sito uitlaat
Verder is alles std
Ik gebruik 7g voor meer trekkracht (top 65gps) en 8g voor iets meer top (70gps)
Overigens is mijn uitlaat nog wel begrensd (prop).
Maar nogmaals, wij hebben geen idee wat jou setup is dus je resultaten kunnen anders zijn!

Ik heb een dr50
12mm carb met sproeier 64 en gasnaald onderste positie
Sito uitlaat
Verder is alles std
Ik gebruik 7g voor meer trekkracht (top 65gps) en 8g voor iets meer top (70gps)
Overigens is mijn uitlaat nog wel begrensd (prop).
Maar nogmaals, wij hebben geen idee wat jou setup is dus je resultaten kunnen anders zijn!
Mijn setup? nou mijn setups zijn heel verschillend. daar kan je idd niks mee.
en met prop kan je flink accelereren wel vergeten.
Uw laatste zin lijkt wel gekopieerd van een website of translate .Hoe dom denk je dat we zijn??

EDIT: om verwarring te voorkomen laat ik dit ff staan, geheel mijn fout ivm verwarring :tearsofjoy:

Last edited:
Mijn setup? nou mijn setups zijn heel verschillend. daar kan je idd niks mee.
en met prop kan je flink accelereren wel vergeten.
Uw laatste zin lijkt wel gekopieerd van een website of translate .Hoe dom denk je dat we zijn??
ik probeer gewoon te helpen, jou setup maakt mij geen fluit uit, ik heb het over de setup van de topicstarter, aangezien die onbekent is.
En aangezien ik ook een speedfight 2 heb geef ik info die eventueel bruikbaar kan zijn voor hem.
De prop zit in mijn uitlaat omdat ik mn scooter anders te snel vind gaan. (ook vrij veel politie bij mij in de buurt)
Als je alleen maar kritiek wil hebben op andere mensen dan raad ik je aan om naar twitter te gaan.
Een zeer fijne dag gewenst :)

Edit: misverstand, dus overslaan :)

Last edited:
Maatje ik probeer gewoon te helpen, jou setup maakt mij geen fluit uit, ik heb het over de setup van de topicstarter, aangezien die onbekent is.
En aangezien ik ook een speedfight 2 heb geef ik info die eventueel bruikbaar kan zijn voor hem.
De prop zit in mijn uitlaat omdat ik mn scooter anders te snel vind gaan. (ook vrij veel politie bij mij in de buurt)
Als je alleen maar kritiek wil hebben op andere mensen dan raad ik je aan om op te donderen van dit forum en naar twitter te gaan.
Een zeer fijne dag gewenst :)
Sorry. jullie foto"s jullie profiel leken erg veel op elkaar haha.Mijn fout. Zie t nu pas. Wat een halve ben ik soms ook:tearsofjoy:
Mijn excuus :tearsofjoy:

Back