Rollen en varioring

Scooterboy123

New Member
Hallo,
Ik heb 2 vraagjes over mijn gilera runner rst uit 2005 een 50cc injectieblok (14××× km)

ik heb zojuist de rolletjes gewogen en die wegen 5gram is dit origineel niet anders? En er zit geen varioring in (het is gewoon een glade bus) maar hij loopt 54 op teller komt het omdat de rollen te ligt/zwaar zijn of is 54 gewoon wat ik kan verwachten zonder varioring

mvg
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,
Ik heb 2 vraagjes over mijn gilera runner rst uit 2005 een 50cc injectieblok (14××× km)

ik heb zojuist de rolletjes gewogen en die wegen 5gram is dit origineel niet anders? En er zit geen varioring in (het is gewoon een glade bus) maar hij loopt 54 op teller komt het omdat de rollen te ligt/zwaar zijn of is 54 gewoon wat ik kan verwachten zonder varioring

mvg
Ik weet dat bij Vivacity 8 gram standaard is. Misschien komt de motor niet op toeren omdat de rollen te licht zijn?
 
Met of zonder varioring je glijbus van je vario blijft gewoon een gladde bus. Zit er nog een prop in je uitlaat? Want die zal de snelheid eerder flink beperken
 
Ik weet dat bij Vivacity 8 gram standaard is. Misschien komt de motor niet op toeren omdat de rollen te licht zijn?
Nope, 8.5 gram. Maar kan ook zelfs 8.9 grams zijn. (althans dat laatste had ik gevonden via easyparts. Maar die staan er om bekend het niet bij het juiste eind te hebben.

Zou zelf verwachten dat er in die runner iets van rond boven de 6 grams zou moeten hebben.


EDIT: kon je zo vinden


volgens nummer 2 zou er 5.3 grams in zitten.
 
Back
Top