rollen,drukveer,trekveeren

markie

Well-Known Member
hey
ik wil de orginele uitlaat ontgrenst op mijn scooter zetten.

iemand die zo uit zijn hoofd weet wat er bij hem zo in zit kwa rollen,druk,trekveren

aub niet reageren van ja dat is bij elke scooter anders ik wil gewoon een kleine start hebben zodat ik dan nog iets beter kan afstellen met rollen enzo.

heb namelijk nog nooit orgineel gereden en heb geen flauw idee wat er dan ongeveer in zit.

groetjes
 
Advertisement - register to remove this

ow ja best lomp idd :L

50cc dr
17.5 mm
er zit nu een laser xpro onder
rode drukveer
rollen ??? trekveren ???

ik had die orginele uitlaaty er al een xtje onder gedaan maar hij draait dan supper veel toeren met het weg rijden en hij wil niet vooruit komen

volgas rijdt hij ook met veel toeren.
 
als je de std uitlaat eronder zet begin dan eens met een witte Malossi drukveer en iets van 5,5 a 6 gram rollen.


een rode drukveer op een setup met andere uitlaat is zeker mogelijk , het is mooier als het met een lichtere kan maar sommige scooters werkt het niet altijd even goed op.
 
rode druk veer met laser-gianelli shot op 50cc rijdt perfect

50cc dr had ik ook gkocht omdat e orginele vast was gelopen, dus puur vervangingscilinder die een goede naam had voor weinig geld.

maakt het wat uit dan als ik die 17.5 er op laat zitten met die 50cc en ontgrensde uitlaat? het gaat er maar om dat ik nog een maandje of 3-4 kan rijden met (minder) snel aangehouden te worden tot dat ik geslaagd ben voor mijn rijbewijs!

kijk dat hij dan wat mer benzine drinkt klinkt logisch maar ja das het grootste probleem niet maarja gaat hij door die 17.5 niet slechter gaat lopen of zo

ik wil egt het orginele trug krijgen in mijn scooter geoon gas geven en dat hij dan meteen weg wil rijden, lukt dit met race koppeling vario etc

ik hoor het graag wil namelijk donderdag me spullen gaan halen

groetjes
 
Dit lukt zonder racekoppeling ook wel :)
17,5mm carb zal niet slechter lopen, alleen wat moeilijker af te stellen.
Rode drukveer zal ook geen kwaad kunnen, maar dit is gewoon totaal niet nodig, aangezien je hem met de witte / gele ook goed afgesteld krijgt ( waarschijnlijk nog makkelijker ook )
 
zoals ik al zei. dit zat er allemaal al op en in toen ik hem kocht. racekoppeling en die rommel dus ook :!

maar ik doe het anders ik laat hem gewoon afstellen bij de dealer want de massa is ook slecht en daar wil ik ook naar laten kijken
hij stottert als gek( bv als ik op 8terwiel rijdt, een berg oprijdt )



deze kan close trouwens
 
Back
Top