Rody's topic al dicht?!

Sjoerd

Well-Known Member
Hye gasten niet zo overhaast conclusies trekken! Hij had zelf nog niet eens de kans gehad om wat te replieen want zo simpel ligt het dus niet.

Drukveer is 30% Evo dingetje en die is dus sterk genoeg om verder geblaat daarover te voorkomen.

Dan die koppeling...


Originally posted bij roel:
het ligt wel aan de koppeling die wordt gewoon warmer. In het begin is je koppeling nog koud waardoor de trekveertjes nog strak gespannen zijn. Zodra je even gereden hebt is je koppeling warm (te warm) waardoor de trekveertjes uitzetten nu zijn ze niet meer zo strak gespannen waardoor je dus minder hard wegtrekt.

Errug kortzichtig, niet alleen de koppeling wordt warm en zet uit, maar natuurlijk komt ook de cilinder op de jusite temp. En heeft de cilinder waarschijnlijk een ander mengsel nodig. Dus het zou net zo goed aan de carburateur kunnen liggen.

In eerste instantie lijken het dus de veertjes, maar ide izjn dus al heel strak, en zon vershcil lijkt het mij niet te geven. Ik denk eerder dat er ook eits gedaan moet wordne met de carb.
Hij heeft btw een 2g gekocht die voor 105 is, maar die past dus niet goed, die 107mm die wij ook probeerde pastte helemaal NIET, maar die 105 loopt aan. Is dit normaal? Nee toch wtf is dit? Die lul bij de PU zei dattie moest inslijten, blalbaln

Oja waarom hij geen Hebo heeft gekocht: die waren niet meer op vooraad en daar moest hij dan vet lang op w88, en nu was er een actie van -20% korting ofzo.

Oke dan, ikpost dit btw omdat roderick nu bij mij thuis is, en zijn psswrd niet uit zijn hoofd weet, later.
 
Advertisement - register to remove this

Mijn 2G liep tegen het koppelinghuis aan met de bevestigingspunten van de segmenten, waardoor ik een mooie ronde groef heb aan de binnenkant van m'n koppelingshuis (niet op het aangrijpvlak)...

Greetz.
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Je hebt dus nog niks geprobeerd te veranderen...slim. Waarom vraag je het dan hier. Probeer nou eerst eens die 2g te verstellen. Of test met een andere koppeling..

Lesuh kerel, ik heb die 2g geprobeerd maar die liep aan, en zeik mij er niet op af, het is niet mijn scoot ik vraag het voor hem.

Maar wat bart al zei klopt ook, hij loopt ook aan op die bevestigingspunten.
Dus ringetje er tussen, maar dat ding zit gewoon heel strak in het koppelingshuis, niet zoals de originele koppeling ruimte heefft iig. En de Hebo van mij had ook nog ruimte over.
 
Back
Top