RMS pen 10 as - Gilardoni 70cc - TJT pijp - Malossi V-snaar en meer.

Status
Not open for further replies.

Boelie035

Hoi..
Heeuj ..

PRIJZEN ZIJN VERLAAGD

Een paar regels:

ik wil niet eeuwen op men geld wachten.
Vooruit betalen.
Ik doe niet aan rembours.
Alle prijzen zijn inclusief verzend kosten
Meerdere onderdelen kopen is korting

Over de prijzen valt uiteraard te praten en eventueel te ruil tegen mina onderdelen. Voor meer fotos moet je even pm-en.

Bij deze bied ik de volgende spulletjes aan, de reden van verkoop is omdat ik pen 12 en evo ga rijden.

Een RMS race as pen 10 met nylon wangstukken voor 60,-
hoogstens 5 km gebruikt. Gaat weg i.v.m aanschaf pen 12 as, schroefdraden zijn gewoon goed. Kortom , een goede as voor weinig geld.

plaatjes werken gewoon, gewoon even erop klikken


plaatjes werken gewoon, gewoon even erop klikken


Een gilardoni 70cc Cilinder voor 75,-
deze is in zijn geheel goed en hooguit 50km oud. Wordt gestraald geleverd, inclusief vaste binnekop, originele zuiger, pistonpen, naaldlagertje en Denzo bougie.
Verder heeft deze cilinder een ovale uitlaatpoort en is daarmee 1 van de wat tammere 70cc-tjes, doordat de cilinder niet al te veel toeren draait is deze slijtvast, toch moet ik zeggen dat de cilinder niet bepaald langzaam is !!

Fotos heb ik niet op men pc staan maar de wand is vrij van vegen en dergelijke. Foto's op aanvraag!!


TJT gruppo B pijp met gianelli RS demper voor 75,-
er is een goed begin gemaakt met het polijsten van deze pijp. Er zit een klein deukje in de bocht maar kan niet veel kwaad, tevens zitten er kleine beschadigingen op de demper. Deze pijp heeft gemonteerd gezeten icm de onderdelen die hierboven te koop staan. De originele ophanging is vervangen door een zelf uit Alu vervaardigde ophaning die er exact uit ziet als de originele (alleen zonder de letters TJT erin, en hij is gepolijst)

plaatjes werken gewoon, gewoon even erop klikken


Originele achterpoelies incl 107mm koppeling en huis. prijs is Bieden
Poelies zijn gewoon recht en achterkoppeling is gewoon goed. Bij dit setje zit een polini goude drukveer.

Malossi V-snaar (lang model motor maar voor originele poelies) prijs is 25,-
Gewoon een goede snaar voor originele achterpoelies.

Verder nog:

- origineel spruitstuk
- origineel membraan

Bieden!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top