M metra KID Well-Known Member 14 October 2005 #1 hey Ik draai zo'n 13000 rpm met een rito pen 10 as. is dit wel verstandig en hoeveel kan een rito hebben. Wil hem nog verder opfokken!!
hey Ik draai zo'n 13000 rpm met een rito pen 10 as. is dit wel verstandig en hoeveel kan een rito hebben. Wil hem nog verder opfokken!!
RobertD Ik zoek hulp! 14 October 2005 #2 Je as kan dat wel aan, sommige draaien @ 14.000 / 14.500 rpm's Vermeld je setup anders even Upvote 0 Downvote
M metra KID Well-Known Member 14 October 2005 #3 setup das alvast een geruststelling me setup is: TOP performance racing vl 14 mhr spruitstuk 21mm -wil naar 24mm mhr vario delta clutch -wil naar hpi 2005 lagers op dit moment nsk c3 ( nie best denk) daarom de vraag gaat dit goed blijven komen? Upvote 0 Downvote
setup das alvast een geruststelling me setup is: TOP performance racing vl 14 mhr spruitstuk 21mm -wil naar 24mm mhr vario delta clutch -wil naar hpi 2005 lagers op dit moment nsk c3 ( nie best denk) daarom de vraag gaat dit goed blijven komen?
Ronnie Well-Known Member 15 October 2005 #4 Bedoel je niet skf c3 lagers? Die kunnen het geweld makkelijk aan. Verder kan je krukas het ook wel aan hoor dat is geen probleem. Maar draai je niet een beetje veel toeren met die top performance cilinder? Upvote 0 Downvote
Bedoel je niet skf c3 lagers? Die kunnen het geweld makkelijk aan. Verder kan je krukas het ook wel aan hoor dat is geen probleem. Maar draai je niet een beetje veel toeren met die top performance cilinder?
Jaspah Nu ook een GC slet.. 15 October 2005 #5 metra KID said: lagers op dit moment nsk c3 ( nie best denk) Click to expand... nsk lagers zijn idd poep kwaliteit. met c3 speling is niets mis btw hoor... beter gewoon skf lagers pakken. Upvote 0 Downvote
metra KID said: lagers op dit moment nsk c3 ( nie best denk) Click to expand... nsk lagers zijn idd poep kwaliteit. met c3 speling is niets mis btw hoor... beter gewoon skf lagers pakken.
R Roy... Well-Known Member 15 October 2005 #6 Ik heb ook een rito race as pen 10, die van mij draait nou 11000 en hoed het nog goed zat vol hoor, ik heb er skf c4 in zitten I Love Race Upvote 0 Downvote
Ik heb ook een rito race as pen 10, die van mij draait nou 11000 en hoed het nog goed zat vol hoor, ik heb er skf c4 in zitten I Love Race
N NRG_AeroX Danoontje Power :P 15 October 2005 #7 13000 toeren valt nog wel mee ik haalde met mijn top 13500! was met mhr uitlaat met r op de 12000 Upvote 0 Downvote
Ronnie Well-Known Member 15 October 2005 #9 NRG_AeroX said: 13000 toeren valt nog wel mee ik haalde met mijn top 13500! was met mhr uitlaat met r op de 12000 Click to expand... Ik denk dat je dat toch wat overtoeren draait. Als je hem wat minder toeren laat draaien presteer je meer denk ik... Upvote 0 Downvote
NRG_AeroX said: 13000 toeren valt nog wel mee ik haalde met mijn top 13500! was met mhr uitlaat met r op de 12000 Click to expand... Ik denk dat je dat toch wat overtoeren draait. Als je hem wat minder toeren laat draaien presteer je meer denk ik...
Dennis.H Dani Pedrosa 16 October 2005 #11 Ronnie said: Ik denk dat je dat toch wat overtoeren draait. Als je hem wat minder toeren laat draaien presteer je meer denk ik... Click to expand... dat denk ik idd ook, zou zeker wat minder toeren laten draaien. Upvote 0 Downvote
Ronnie said: Ik denk dat je dat toch wat overtoeren draait. Als je hem wat minder toeren laat draaien presteer je meer denk ik... Click to expand... dat denk ik idd ook, zou zeker wat minder toeren laten draaien.