rijden zonder rijbewijs

Advertisement - register to remove this

Kom op zeg en doe niet zo achterlijk. Aan zulke antwoorden heeft hij niks!

Ik durf te wedden dat de meeste mensen hier op het forum wel hebben gereden zonder certificaat!

Antwoorden zijn gegeven dus deze kan wel dicht voordat er meer van zulke antwoorden komen.
 
ben het met arjo eens, iedereen heeft wel is zonder certificaat stukje op de weg gereden, of zonder helm etc etc.
En ik kan de vraag van ts wel begrijpen, dat het niet slim is spreekt voor zich! want als je een ongeluk krijgt ben je niet verzekerd en als je iemand aanrijdt kan dat heel prijzig zijn...
ennn het is inderdaad 70 euro
maar je kunt beter zorgen dat je niet gepakt word:p
 
zonder helm .. eigen risico .. zonder certificaat is gewoon stom en het is heel makelijk om te zeggen iedereen heeft wel eens zonder gereden... mag hopen van niet :x !!
 
en vergelijk je zelf niet met anderen crazyarjo.
speek for your self!!
en nee ik heb niet zonder certificaat of helm gereden.
ik denk na voor ik ergens aan begin in zo'n situatie's.

en doe je dat wel , zo als jij de meeste noemt ,
ben je verkeerd bezig en vraag je om problemen.
maar moet je wel mans genoeg zijn om de gevolgen dan ook
te acepteren.
 
Last edited:
Stel je niet zo aan dat het zo een ramp is. Tuurlijk is het niet slim, en raad het iedereen ook af :p. Maar kom op jullie rijden allemaal opgevoerd (op een paar na dan) en dan ben je offcieel ook niet verzekerd, en loop je ook kans op hoge boete's.

Gepakt worden is in het algemeen is het niet zo'n ramp...
Ben ook ooit een keertje gepakt. Was 15 en wou even me scooter testen op een lege dijkweg hier.. (nou nou wat onverantwoord, goh). Maar werd dus wel gepakt. Kreeg een waarschuwing en ik moest lopen.

Het gaat er natuurlijk ook om waar je rijd. Als je wordt gepakt met 80 door het centrum van Amsterdam is iets anders dan op een lege week even 10 meter heen en terug rijden.
 
Opgevoerd rondrijden is onverzekerd rondrijden.

Staat op je papieren... Dus tjah snap het probleem niet. En als jij net je scooter hebt en nog geen certi hebt dan pakken de meeste hem echt wel hoor. En ja dat heb ik ook gedaan ja.
 
Dat over die verzekering ligt er maar net aan. Zolang mijn scooter (ben bij de Hema verzekerd) maar niet boven de 4 kilowatt uitkomt geld mijn verzerkering gewoon hoor....
 
Back
Top