Rij/vermogenprobleem Speedfighter 2

Tekhead

New Member
hallo, ik heb een 2 takt Peugeot Speedfighter 2 van 2008 en kamp met hetvolgende probleem.
Brommer start na 1 a 2x kicken, draait redelijk mooi stationair en als de gashendel opengetrokken wordt terwijl hij nog op z'n poot staat gaat hij vol in de toeren maar wanneer ik de hendel terug dichtdraai, om op te stappen om dan te vertrekken en terug aan de gashendel draai valt het volledige vermogen weg, en blijf ik ter plaatse staan en is het net alsof de motor verzuipt. Hij valt niet stil maar maakt geen toeren meer en dus ook geen snelheid, als ik hem terug op zijn poot zet en afstap gaat hij vrijwel meteen terug toeren maken wanneer de gashendel terug wordt opengetrokken. Iemand een idee wat dit kan zijn ?
 
Advertisement - register to remove this

Ik had dit laatst bij een zip. Achterwiel in de lucht kon ie perfect toeren maken, stotterde niet, kon doen waar ik zin in had maar bleef lopen. Zodra de band echter op de grond stond geen opbouw van toeren (verzoop ook niet, meer alsof je een hele lage toerenbegrenzer inging) en onmogelijk mee weg te rijden.

Op de 1 of andere manier bleef de koppeling aangrijpen. De snaar kwam ook niet meer tot onderin de vario en bleef achterin ook hangen in de poulies.

nieuwe koppeling, tegelijk drukveer en rollen vervangen, en hij deed het weer. Bij jou de nieuwe rollen etc al binnen en gemonteerd?
Wat bedoel je met “de koppeling bleef aangrijpen”l
 
Back
Top