Rieju Mrx onderin veel vermogen?

Spikeypower

Well-Known Member
hey mensen!

ik las al wat de hoog en laag toerige uitlaten waren maar nu wilik eens weten wat veel kracht onderin heeft!

die snelheid maakt me niet zoveel uit maar hij moet gewoon lekker optrekken en als t kan met achterwiel in de lucht?

nu las ik al de leovince maar ik heb daar mee gereden op een rr en dat had niet echt lekker veel vermogen onderin..

iemand tips?

ik hoor ze!
 
Advertisement - register to remove this

hey mensen!

ik las al wat de hoog en laag toerige uitlaten waren maar nu wilik eens weten wat veel kracht onderin heeft!

die snelheid maakt me niet zoveel uit maar hij moet gewoon lekker optrekken en als t kan met achterwiel in de lucht?

nu las ik al de leovince maar ik heb daar mee gereden op een rr en dat had niet echt lekker veel vermogen onderin..

iemand tips?

ik hoor ze!

ik rij zelf met technigas e-nox met korte vertanding (12-53) trekt vanaf 6k toeren (onderin dus) lekker.

met met een kleine moeite zal VOORWIEL (niet het achterwiel zoals jij zei) de lucht in gaan, je voelt hem de vering duiken als je schakelt (1-2-3).

en de top ligt bij mij aan de 70 a 80. als je de top lager wilt hebben met je een kortere vertanding nemen maar dan zit je wel snel in overtoeren.

ik hoop dat dit help :#
 
standaard uitlaat ontgrenzen geeft een leuk koppel op een MRX , een snelle uitlaat word het meestal alleen maar hoogtoeriger van..

een snelle uitlaat kan je wel meer koppel geven maar op een hoger toerental en moet je dus altijd op dat toerental rijden om het maximale koppel eruit te halen..
 
Back
Top