Rick's #199 Sbo Neos

smiley

Sbo 2011 70B
En dan bij deze plaats ook ik mijn scooter hier.

Van de sprints zullen de meeste me wel kennen, of iig nog wel een vage gedachte hebbe van de scooter!

Ik ben Rick, sinds 2007 race ik rond met een yamaha neos die me pa nog had , wat ik in 2008 heb moeten bekopen met een ongeluk waarbij ik volledige knie laxatie heb op gelopen ( wat wil zeggen dat mijn onderbeen volledig uit me knie is geklapt ) waarbij alle banden aanwezig in de knie afgescheurd zijn.

Deze zijn na 3 operaties gerecontrueerd en natuurlijk al vanaf een maand na het ongeluk rijden we weer rond.

In 2010 kwam een vriend van me op het idee om een team namens hen bedrijf te beginnen, waaruit uiteindelijk een 5 koppig team uitgekomen is die in verschillende klasses meerijd in de sbo.

ik heb dus mijn straatscooter gestript, verbouwd, getjoend en uiteindelijk is het dit:winner:

wapkxx.jpg


vn1f91.jpg


2eoi9za.jpg


11t8y7t.jpg


Voor de foto's gaat mijn dank uit naar Vincent Verlijsdonk
 
Advertisement - register to remove this

thanks! @ bas, gewoon een uni zwarte onderlaag, met daaroverheen blanke.lak.met flakes. vrij simpel maar mooi effect. het oranje daarintegen is een mosterdgele onderkleur, met daaroverheen een transparante candylaag rood, en dan weer candy geel.. dan krijg je dit :+
 
Ziet er netjes uit! alleen waarom zit je achter remkabel zo raar :p?

omdat deze te kort is om via het gat bij de clamp te doen :+

en ik nooit echt een fatsoenlijk en degelijke kabel heb gevonden die aanpasbaar is dan wel meteen de goede lengte.

Bang dat t losschiet :+ gebeurt bij sommige gaskabels al welles.. moe ik met remmen niet hebben :W
 
Back
Top