reviseren voorvork gilera runner m07

genesis3630

New Member
hallo, ik heb pas een gilera runner 125cc m07 aangeschaft.

nu merkte ik vandaag tijdens het rijden dat mijn voorvork totaal niet meer veert.
heeft er iemand enige ervaring met reviseren? een stappenplan misschien? ik heb totaal geen idee hoe ik eraan begin.

of zou ik beter een nieuwe kopen? wat zijn jullie ervaringen hiermee?
 
Advertisement - register to remove this

Welke vork heb je?
Een USD of met gouden ringen? Die met gouden ringen zou ik niet aan beginnen om te reviseren.
Zoek maar eens op het forum naar runner voorvork vast, je zult zien dat heel veel mensen het af raden om die vork te reviseren.
 
Welke vork heb je?
Een USD of met gouden ringen? Die met gouden ringen zou ik niet aan beginnen om te reviseren.
Zoek maar eens op het forum naar runner voorvork vast, je zult zien dat heel veel mensen het af raden om die vork te reviseren.
ik heb inderdaad die met de gouden ringen :/ .

dus een nieuwe kopen is de beste optie dan?
 
Ja dat lijkt me wel het beste, je kan voor de vork die jij hebt ook niet alle delen meer bestellen.

De gouden ringen vork is ook niet meer nieuw te krijgen. De USD is nog wel nieuw te verkrijgen maar die is ook wat duurder, je kan ook op marktplaats kijken wordt ook nog wel eens wat aangeboden.
 
Ja dat lijkt me wel het beste, je kan voor de vork die jij hebt ook niet alle delen meer bestellen.

De gouden ringen vork is ook niet meer nieuw te krijgen. De USD is nog wel nieuw te verkrijgen maar die is ook wat duurder, je kan ook op marktplaats kijken wordt ook nog wel eens wat aangeboden.
oke bedankt voor de info. ik zal eens rondkijken voor een goeie gebruikte of een nieuwe usd
 
Back
Top