reply op "sorry dat ik het zeg hoor maaruuh............"

Status
Not open for further replies.

Terre

Well-Known Member
Sorry, maar ik moet dus antwoorden in een nieuw bericht, want die andere werd gesloten terwijl ik er net op antwoordde...

Inderdaad, men wordt ier wel rap afgekraakt.
Als je dan iets vraagt, maken ze je uit voor debiel ofzo omdat je het niet weet, terwijl die mannen nog geen berichtje kunnen plaatsen zonder spellingsfouten !!!

ciao!


[This message has been edited by Ruud (edited 13 September 2000).]
 
Advertisement - register to remove this

Hij is niet voor niets dicht, maar ik ben het compleet eens met sf_50 racing. Het is trouwens wel een mooie scooter, maar omdat er hyosung opstaat is het zeker een slechte. Laat iedereen in zijn waarde en dan zal het een stuk gezelliger worden. Dit forum is naar mijn mening voor iets hele anders bedoeld.
 
he prozhen als ik jou scooter af zit te kraken (nou ga ik dat niet doen) vind jij dat toch ook niet leuk. ofwel dan. maar zeg nou eerlijk omdat ie wat goed koper is en omdat het een hyosung is is het een k*t scooter.

eerlijk gezegt heb ik nog nooit problemen gehad met mijn scoot. in de winter als het onder 0 is start hij zo. nooit problemen.

somige die een dure scooter hebben. die voelen zich heel wat als ze anderen met een goedkope scoot gaan afkraken.
 
Heuj?huh?
Ik zeg niet dat je scoot lelijk is,of wel soms,je moet eerst goed lezen,en dan gaan huilen.En als je me scoot wilt afkraken;no Problem,doe maar!Ik blaas je toch eruit....
biggrin.gif
 
Tjonge jonge wij als 16+ Jarigen hebben hiero op dit forum wel een erg laag nivo...

Post gewoon en lul gewoon. En zeik niet zo over afkraken en dat sommigen niet kunnen typen/schrijven en ik trek je er toch wel uit blabhlahblah!

Till Next time, Take care of urself aaaaand..Each other....
 
Aan de ene kantg ben ik het met sf50 eens, iederene loopt te zeiken op die scooter en dat is ook best lullig en slaat nergens op, maar aan de andere kant moet die dude niet zo idioot lullen en niet zo snel janken.

SvR
 
wie zegt dat ie zit te janken?

Hij opent al1 een topic omdat ie het niet eens is met de gang van zaken hier op het forum! Ik ben het daar helemaal mee eens, ik vind ook dat je iemand niet zo uit moet zeiken. 1x is leuk maar je moet niet bezig blijven! Ik hoop dat het niveau toch wel weer hoger word en dat we gewoon normaal vragen stellen en normaal die gestelde vragen beantwoorden!!
 
sf50: ik wil het niet dat het al1 voor jou ophoudt maar ook in de toekomst moet het leuk en gezellig blijven op dit forum...

En nu is het echt de laatste topic hierover!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top