Replica Akrapovic uitlaat montage

BTCmilano

New Member
Op aliexpress kun je deze halen met 51mm aansluiting... Kan ik deze laten monteren op een scooter? (BTC milano)
 

Attachments

  • 106EBD9A-33E2-48B0-8386-091A679FDAFF.png
    106EBD9A-33E2-48B0-8386-091A679FDAFF.png
    594 KB · Views: 17
Advertisement - register to remove this

Ja hoor dat past ongeveer even makkelijk als een zijspan ;)

Zonder gekheid alles is pas te maken natuurlijk maar of je wat aan een motorfiets uitlaat hebt weet ik niet.
Er zal toch wel wat fabricage en laswerk bij komen kijken en dat kan snel duur worden.
 
of je demper van je originele uitlaat afslijpen, en dan die voorbocht gebruiken en dan een vergrotings stukje (laten) maken van ijzer of wat dan ook
 
Op vespa’s worden regelmatig deze uitlaten gezet omdat ze populair zijn. Ze hebben dan ook zo’n dikke aansluiting van 51mm die eigenlijk bedoelt zijn voor motorfietsen maarja... ze klinken gaaf en zien er vet uit! Ik ga eens zoeken of iemand dit in elkaar kan lassen en hoe duur het is.

Weet iemand of de scooter anders afgesteld moet worden door de andere uitlaat en of hij eventueel nu nog harder gaat? De scooter loopt nu max 75 per uur
 
Op vespa’s worden regelmatig deze uitlaten gezet omdat ze populair zijn. Ze hebben dan ook zo’n dikke aansluiting van 51mm die eigenlijk bedoelt zijn voor motorfietsen maarja... ze klinken gaaf en zien er vet uit! Ik ga eens zoeken of iemand dit in elkaar kan lassen en hoe duur het is.

Weet iemand of de scooter anders afgesteld moet worden door de andere uitlaat en of hij eventueel nu nog harder gaat? De scooter loopt nu max 75 per uur
nou harder niet want de uitlaat heeft niet veel invloed op een 4takt, afstelling is bij elke scooter gewoon ander wss groter sproeier rolletjes etc.
 
Back
Top