Remzuigers niet uit elkaar te krijgen!!

Laurens

MHR/NRG
Jongens,

Ik raak hier echt lichtelijk geirriteerd!

Ik krijg die fucking remzuigers niet uitelkaar! Het staat overal simpel uitgelegd maar ik krijg ze gewoon niet elkaar! Ze zitten gewoon muur en muurvast!

mvg Laurens
 
Advertisement - register to remove this

Spuit ze eerst eens in met remmenreiniger. Laat dat verdampen. Spuit dan een beetje smeermiddel op het wrijvings vlak. Zet nu je ( oude ) remblokken erin en probeer met een schroevendraaier of iets dergelijks je blokken uit elkaar te duwen. Doe dit uiteraard wel VOORZICHTIG!!!...Suc6!
 
Originally posted by Laurens
Mja hoe haal ik de druk eraf, en nog belangrijker hoe krijg ik het er weer op :?
zorg dat er genoeg remvloeistof in je reservoir zit, doe een schroevendraaier oid tussen je (oude) remblokken knijp je remhendel in en houdt hem VAST, draai ontluchtingsnippel open, wrik de blokken uit elkaar, nippel dicht, hendel weer los......

klaar :)
 
Originally posted by ScootAsch
kunnen ze dat niet ff bij een dealer doen dan.. hebben ze daaar niet een mooi apparaat voor..?

Naar mijn weten hebben dealers er verder geen speciale apparaten voor....heb zelf eens met een maat van me een specials opzet stuk voor op de compressor bij de local autodealer vandaag gehaald. Die sloot je dus aan op de compressor, en een slangetje op de ontluchtings nippel. Daaraan zat een soort opvangbakje met een soort hendeltje, deze zorgde er dus voor dat de leiding doorgezogen werd, en dus de remvloeistof door de leiding.....beetje autogarage heeft dit wel liggen denk ik....
 
Back
Top