Remschijf merk??

Status
Not open for further replies.

DennisG

2f4r
wat voor merk schijf is dit.

er staat M-D op in kleine letters. Malossi Disk?
of braking..... of iets anders?:p
wie weet het.

 
Advertisement - register to remove this

Als het malossi was zou er toch wel malossi in staan? denk ik dan. de schijfjes die ik van malossi gezien heb stond het altijd wel in.
 
Waarom wil je het weten? Wil je zo'n schijf kopen oid? (als je hem al hebt maakt het natuurlijk vrij weinig uit watvoor merk het is. :p)

Is het wel voor een scooter?
 
Waarom wil je het weten? Wil je zo'n schijf kopen oid? (als je hem al hebt maakt het natuurlijk vrij weinig uit watvoor merk het is. :p)

Is het wel voor een scooter?

ik wil hem verkopen.... ja hij past op nrg 5 punts of runner. anders had ik hem niet in het pia deel gezet
 
Had ik niet gezien... :+ En volgensmij maakt het dan alsnog vrij weinig uit. Als iemand hem mooi vind en weet dat het past is het toch voldoende? :rolleyes:
 
das waar, maar ben toch nog steeds benieuwd naar het merk.
M -D staat wel vaak voor metra disk.
maar heeft metrakit ooit zulke schijven gemaakt?
 
Swinz hier op het forum had er een tijdje zoiets te koop
Ik dacht altijd dat dat een Malossi schijf was voor een NRG of Runner voorvelg, maar ik kan nergens meer foto's vinden ervan
 
3yxrvd0.jpg



zat op Michiel zn ICE (L&M Michiel) en hij had hem van Swinz. Zo te zien is het dezelfde, maar ik weet niet wat voor merk het is of ofdat Swinz nog wel is actief is hier...
Deze foto is trouwens de andere kant van de remschijf dus je ziet geen M D staan
 
3yxrvd0.jpg



zat op Michiel zn ICE (L&M Michiel) en hij had hem van Swinz. Zo te zien is het dezelfde, maar ik weet niet wat voor merk het is of ofdat Swinz nog wel is actief is hier...
Deze foto is trouwens de andere kant van de remschijf dus je ziet geen M D staan

indd, hmm
thnx zal swinz eens een pm sturen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top