remprobleem

#AthenA#

MHR MH RX Beuner
hey,

ik heb gister mijn voor en achterrem ontlucht. alles is goed gegaan alleen de remblokjes gaan niet meer van mn schijf af. dus net alsof ik de hele tijd de rem ingedrukt houd. Wat kan het probleem zijn??

Chris
 
Advertisement - register to remove this

Heb even geduld waarschijnlijk zit het halve forum nog op school of is aan het werken.
Ik hat dit ook mij blokjes bleven dus ook tegen me schijf staan heb ik even blokje iets terug geduwd voorzigtig met een platte schroevendraaier en toen was het goed.
 
heb geduld gast.. niet iedereen zit 24/7 op het forum..

je moet ook niet teveel olie erin doen.. waarschijnlijk is dat het probleem :)
haal je remklauw er is af.. schroef je ontluchtingsnippel open en druk de remzuigers is naar buiten.. dan zal er wel flink wat olie naar buiten komen..
 
heb ik gedaan... ontlucht... :

remhandle inknijpen, schroef open, blokjes van elkaar, schroef dicht, handle los... al een paar keer, voor en achter. voor werkte het wel, achter niet... :(

sorry dat ik zo gehaadst ben maar zaterdag moet hij helemaal af zijn ivm testrijden, zondag ga ik namelijk banken bij EPC, en dat gaat niet met een blokkerende achterrem
 
dan zitten je zuiger waarschijnlijk gewoon vast , even de boel uit elkaar , goed schoonmaken en met vet voor remklauwen weer in elkaar , nog mooie zijn nieuwe zuigertjes en een revisiesetje (rubbers etc.)
 
Back
Top