remmen?

Advertisement - register to remove this

ik vraag niet hoe de ramhandles over je scooter zijn verdeeld ik vraag hoe de remKRACHT is verdeeld....

Ach ja ik had het kunnen weten dat je hier geen serieuze vragen kon stellen, al1 maar welke kant moet ik omdraaien, hoe krijg ik me vario open blablaatvla
 
vooral met me voorrem, als ik zomz even een slipje wilde maken (vooral met die pirelli's was dat leuk
smile.gif
) met me achterrem natuurlijk, maar over het algemeen vooral me me voor rem en een klein beetje met me achterrem
 
ik rem vooral met achterrem.. maar die is niemgoed afgesteld op de een of andere manier.. dus ik moe sosm bijremmen met me voorrem..... remt als de tering alleeeen piept ook net zo hard...........waar dit aan ligt? remvloeistof?
 
Ik rem zzon 80-90 procent met mijn voorrem, dit omdat mijn achtertrommelrem vaag doet, maar tegenwqoordig doet ie het beter, maar ik meot er nog ff aan wennen, dus.

IK rem in bochten ook met mijn voorrem en als je dat maar gedoseerd doet en goed doet is er nix aan de hand.

Ik kan heel goed op het laatste moment remmen etc. denk neit dat ik dus niet goed rem.


BTW Ruud, stel dan oo kneit vna die nutteloze vragen? Ben je soms onzeker over jezelf en vraag je je af of je wel remt zoals iedereen ? Ohjeeeeeeeeeeeee

SvR
 
Nou gewoon, op het laatste moment, lekker bij iedereen de schrik erin brengen en goed slippen uiteraard, maar toch goed remmen met de voorrem. en soms stoppen met een stopwheelie
 
Ik rem ongeveer 60-40. Met voorrem wat harder en knijp ze nooit echt ver in, rem aardig endje van te voren behalve als ik plots moet remmen ofzo. Slip trouwens nooit, moet ik te snel nieuwe bandjes.
 
ik rem ook altijd laat, ruled..
smile.gif

eerst ook, stoplicht op rood, ik op laatste moment remmen (zoals altijd), staat er een undercover jodenwagen achter me (tip voor delftenaren, donkergroene opel astra), dus ik sta daar lekker, komen ze nast me staan : "jij wou door rood he.."
ik : "zo rem ik altijd..."
hij zo : "............................."
hij zat met ze bek vol tanden, echt super stoer..
smile.gif
))))))))))))))))
 
Opgestart door Alvabrain:
ja op een area heb je voor en achter schijfremmen en ik rem met 40% voor en 60% achter lekker slippen weet je :d

ja, die rem vloeitstof piept! Zou jij het fijn vinden als je met ..bar door een slangetje gedrukt wordt?
je remt trouwens beroerd
 
jaja met je achterrem remmen!!

jullie komen er wel! NOT

Rem maar is al1 met je voorrem (als ie niet in het midden van je wiel staat, zoals bij de meeste scooters) en je weet waarom ik er met m'n achterrem bij rem..

Anders trekt ie scheef weg! ik rem denk ik ALTIJD 70/30 en als ik haast heb/ aan het racen ben 80/20 omdat dan geregeld m'n achterwiel vd grond komt (zeggen degene die achter me rijden.....)

Is lachuh
smile.gif


Maar ooit het verschil in remkracht tussen voor en achter gevoeld? rem das zoveel mogelijk met voor
 
Ik rem altijd met me achterrem, en als ik hard ga en plots moet stoppen neem ik de voorrem erbij.
Mijn regel is gewoon anticiperen, in het stad rijd ik altijd met 2 vingers klaar op de achterremhendel...
 
Back
Top