This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Remlicht schakelaar ontkoppelen e start

JochemKlein

Member
Mijn remlicht schakelaartjes doen het niet van m’n zip 2t. Nu wil ik dan de e start kunnen gebruiken zonder m’n remmen in te drukken. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Of natuurlijk een oplossing voor dat m’n remlichten het gaan doen.

Nieuwe schakelaars een idee ? Maar eerst meten of , als je het contact aanzet , er spanning op de schakelaars komt . Sowieso moet je dat repareren , want je remlicht moet het doen .

Simpel ,, de draden van de schakelaar door verbinden ,
Nieuwe schakelaars een idee ? Maar eerst meten of , als je het contact aanzet , er spanning op de schakelaars komt . Sowieso moet je dat repareren , want je remlicht moet het doen .
Heb een gloednieuwe kabelboom, 4t>2t en de schakelaars waren gewoon goed dus het zal niet aan de schakelaars liggen en de rest is gloednieuw en goed aangesloten…

De zwarte draad op massa , en de rode op de aanvoer van de spanning op de schakelaars , dan het contact aan , en dan moet hij 12v aangeven .
Daarna rem inknijpen , en rode aansluiting op de ander aansluiting van de schakelaar , dan ook 12v . Kun je makkelijker met een proeflampje doen , dan ook een kant op massa .