S speedfight1rulz Well-Known Member 2 June 2004 #1 ey ik zoek een remleiding voor me achterrem, ik weet niet of zoiets universeel is?
Mikkel Speedake for life 2 June 2004 #2 Je kunt gewoon een universele remleiding bij je dealer kopen.
S speedfight1rulz Well-Known Member 4 June 2004 #3 Mikkel said: Je kunt gewoon een universele remleiding bij je dealer kopen. Click to expand... daar is ie over de 60 euro!!
Mikkel said: Je kunt gewoon een universele remleiding bij je dealer kopen. Click to expand... daar is ie over de 60 euro!!
S speedfight1rulz Well-Known Member 7 June 2004 #5 Maykel182 said: als je 80 rijd en je moet een noodrem maken, word t duurder dan €60 Click to expand... wat probeer je nou te zegge?
Maykel182 said: als je 80 rijd en je moet een noodrem maken, word t duurder dan €60 Click to expand... wat probeer je nou te zegge?
C crazy driver Peugeot Member 8 June 2004 #6 watvoor remleiding is het trommel dan heb ik er nog wel 1 liggen
D DaPPieMAN De dappie racer 8 June 2004 #7 Je zou nog een leiding bij mijn inkoopactie kunnen bestellen. Moet je wel deze week beslissen.