Remklauw Rox

Status
Not open for further replies.

Nitroxxx

Leert als maar bij...
Ik wil mijn achterste remblokjes vervangen. Maar ik krijg er de klauw niet van want mijn velg zit in de weg. Moet ik dan mijn uitlaat en wiel demonteren eer ik mijn remblokjes kan vervangen? 8P Of bestaat er iets gemakkelijker...
 
Advertisement - register to remove this

Alsof het veel moeite is je velg en uitlaat eraf te halen:+
Maar anders zou je de remleiding van je remklauw kunnen trekken, dan kan ie er zo af meen ik.
Moet je bij het monteren wel ontluchten.
 
als je t wiel losdraait en ietsje naar achteren trekt past de klauw er dan niet langs?dus zonder de uitlaat er af te halen zeg maar...
bij mij kan dat wel,benelli met aerox wielen,maar msschien dat t bij een aerox anders zit dan?
 
als ik me klou er afhaal hoef ik aleen me achterwiel los te draaien dan kan je hem iets verschuiven en kan je klou er tussen door dus bij jou aerox kan het ook wel denk (ik rij met een bita s2 pijp onder me rox)

suc6 ermee
 
Ey hallo je moet altijd je remklauw van je remschijf halen.
Maakt niet uit voor of achter bij een aerox, runner, of speedfight wat dan ook.
Je moet even kijken wat het makkelijkste is bij bijv runner zou ie er misschien wel af kunnen zonder wiel te demonteren omdat die grotere velg hebben iig dna wel. het makkelijkste is om gewoon ff je uitlaat eraf te halen en je velg. Is wel ff moeite maar werkt fijner. Als je remblokjes wil gaan monteren moet je eerst kijken hoe alles vastzit voordat je het eruit gaat halen. Leg alles goed op ene overzichtelijke plaats neer en kijk hoe alles vastzit. Wat ook zlim is is om tussen remklauw en blokjes beetje kopervet te doen. en ook heel klein beetje tussen blokjes en remschijf. Dit voorkomt piepende remmen.
Succes met monteren

mazzls

robin
 
lijkt me opzich niet handig om een smeermiddel tussen je blokjes en schijf te doen ofnie?8P heb je geen piepende remmen meer nee, maar of je uberhaupt nog remmen heb..:|
 
als ik m'n klauw eraf moet halen doe ik dat zonder m'n velg ofzo te demonteren of los te draaien (rox)

weet niet wat er anders is bij mij maar lukt net bij mij, ik doe wel altijd wat plakband op die velg om zeker niet te beschadigen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top