Remklauw peugeot kisbee krijg niet in elkaar..

Status
Not open for further replies.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Zit met een probleempje..

Dacht even me remblokken voor te vervangen voor de peugeot kisbee.. Nou kom ik op een punt dat ik niet weet hoe hij in elkaar moet (klinkt misschien dom, maar moet wel veilig terug gemonteerd worden)


Het probleem zit hem bij het kleine blokje dat op de remzuiger ligt.. Beneden zit een beugeltje onder.. Ik heb geen idee dat dit beugeltje precies zou moeten doen.
(Ik vermoedde iets van een blokje vast zetten of zo..

Het grote blokje krijg ik wel gemonteerd.. Maar het kleine blokje ligt op de remzuiger en zie niet hoe deze beveiligd dient te worden tegen uitvallen..
Ik heb wel gezien hoe het montage clipje / beugeltje heeft gezeten.. Maar word er niks wijzer van hoe de kleine remblok tegen houd, tegen het eruit vallen..


Het systeem is hetzelfde als PGO big max, CPI hussar. Garelli Raiden, Kawasaki ksr 1 en 2.
 
Advertisement - register to remove this

Het is al opgelost..

Aangezien het om het veiligheids aspect gaat.. Heb ik hem 1 dag geleden even snel naar een dealer gebracht.. Deze heeft er na gekeken en zo goed als mogelijk terug geplaatst.. Het werkt nou wel.. Alleen het plaatje dat erin zit is aardig gebogen door de vorige gebruiker van de scooter.

Zolang hij nou nog remt met de nieuwe remblokken, dan vind ik het wel goed. Daarna zal ik er een nieuwe remklauw erop laten zetten.

Einde discussie

/close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top