Remhendel (greep)

Trabando

New Member
Dag allemaal,

Ik ben in bezit van een Piaggio Zip snor bj 2009. Ik merkte dat de achterrem(trommel) niet meer goed functioneerde. Dus heb ik van de week de remschoentjes vervangen ze waren inderdaad aan vervanging toe. Na vervanging staat ineens mijn remhendel veelste ver naar voren tegen mijn windscherm aan wat eerst niet het geval was. Wat heb ik verkeerd gedaan?
 
Advertisement - register to remove this

Kan je misschien een kleine foto hier plaatsen.. Want een remhendel dat veelste ver naar voren staat, kan alleen gebeuren als de remhendel gebogen is.. Standaard heeft hij maar een bepaalde uitslag en kan daarom ook niet verder.
 
Ja dat kan ik zeker. Ik kan eventueel ook vanaf een andere hoek schieten mocht dat nodig zijn...

Nu ik erover na denk zou het inderdaad kunnen dat de hendel is kromgetrokken, ik had de scooter namelijk opgehangen met spanbanden aan het stuur en bij mijn achterwiel zegmaar. Hij hing goed moet ik zeggen tot na ongeveer 15min klapte de achterste spanband en hing tie alleen nog aan het stuur gedeelte .

Edit: Natuurlijk heb ik m meteen naar beneden gehaald (ik heb een klein kraan tot mijn beschikking) en ben vervolgens met een ander spanband verder gaan werken..
 

Attachments

  • 9C21901D-1100-4549-A27F-52912A5AC812.jpeg
    9C21901D-1100-4549-A27F-52912A5AC812.jpeg
    206 KB · Views: 7
Back
Top