Rem ontluchten werkt niet

Aerox/Roy

Well-Known Member
Hey,

Ik wilde zojuist me achterrem ff gaan ontluchten maar op de een of andere manier doe ik iets verkeerd zeg maar...

Kheb t zo gedaan:
Rempotje opengeschroeft, plastic bakje eruit, wat olie erin gedaan, toen gaan pompen met remhendel.. Plastic slangetje op die nippel gezet bij me remklauw toen die bovenste schroef opengedraait en dan op de een of andere manier komt er dan vloeistof onder die schroef vandaan... en niet door die nippel zoals het zou moeten :cool:...

Kheb op de search gezocht maar niks kunnen vinden over t zelfde probleem... Iemand die weet wat ik verkeerd doe?

Laters!
 
Advertisement - register to remove this

Mag open blijven want ik heb het op allerlij manieren gedaan en kreeg het niet voorelkaar. Zelfs een spuit onder op de ontluchtingsnippel en dan remolie erinspuiten. Kreeg wel remkracht maar nog lang niet vol. Ik had wel heel mijn lijdingen en remklauw leeg zonder olie dus
 
Resevoir open, nippel open op remklauw, pompen (niet te hard, anders spuit het uit je resevoir) , totdat er vloeistof uit komt, blijven indrukken (hendel), en dan nippel dicht draaien. Rem los, nippel open, en dan weer herhalen. Totdat je ZEKER weet dat alle lucht eruit is.

PS. Je resevoir zal vul deze regelmatig bij, en zorg dat hij geen lucht hapt. Dan kun je weer overnieuw beginne.

Suc6!
 
Back
Top